سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    • پیام تسلیت ایمیدرو به مناسبت حادثه مصیب بار سرزمین منا

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با صدور پیامی حادثه مصیب بار روز دوم مهر ماه در سرزمین منا را به حضرت بقیه الله الاعظم ، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت.
      پیام تسلیت ایمیدرو به مناسبت حادثه مصیب بار سرزمین منا


      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو در این پیام از خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه غم انگیز علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت شده است.
      ایمیدرو از مدیران شرکت ها و واحدهای تابعه خواست با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با برپایی سه روز عزای عمومی و همدردی با ملت بزرگ و داغدار ایران اسلامی و خانواده های عزادار جان باختگان و مجروحان منا، در صورت امکان مساعی خود را در تسلای آنان بکار بگیرند و به هر صورت ممکن به خانواده های آنان کمک کنند.
      روز دوم مهر ماه در جریان برگزاری مراسم حج در سرزمین منا حادثه تاسف باری رخ داد که بر اثر آن صدها نفر کشته و زخمی شدند.
      سازمان حج وزیارت کشورمان نیز شمار جان باختگان ایرانی حادثه مصیبت بار منا را تا این لحظه حدود 131 کشته و شمار زخمی ها را 85 نفر اعلام کرده است.
      ناتوانی رژیم آل سعود در تامین امنیت حجاج بیت الله الحرام هنگام مناسک حج تمتع بویژه رمی جمرات درمنا حوادثی دردناک به دنبال داشته که آخرین آن روز پنجشنبه (2 مهر ماه 94 ) رقم خورد و جهان اسلام را با شوکی بزرگ مواجه کرد. حادثه سقوط جرثقیل در روز 20 شهریور ماه گذشته نیز یکی دیگر از حوادث مناسک حج امسال بود که بر اثر آن شمار زیادی از زائران خانه خدا زخمی و یا جان باختند.
      در جریان برگزاری مراسم حج تمتع امسال ، تاکنون چند حادثه روی داده که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از زائران خانه خدا شده است. 

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.