سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    • فراخوان سرمایه گذاری برای اکتشاف معدن طلای نیکوئیه

      فراخوان جذب سرمایه گذار برای مشارکت در طرح اکتشافی معدن طلای نیکوئیه اعلام شد.
      فراخوان سرمایه گذاری برای اکتشاف معدن طلای نیکوئیه

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این برنامه در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و برنامه های دولت به منظور گسترش حضور شرکت های خصوصی به اجرا در می آید که مبنای آن رعایت اصل رقابت، بین سرمایه گذاران است. از همین رو ایمیدور ‌اقدام به فراخوان برای جلب «مشارکت شرکت های خصوصی در برنامه اکتشاف پروانه اکتشافی طلای نیکوئیه  برای اخذ گواهی کشف» ‌کرده است.
      متقاضیان مشارکت در این سرمایه گذاری از فردا سه شنبه 14 مهر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 26 مهر ماه سال جاری فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در این طرح اعلام کنند. علاقمندان در عین حال می توانند به صورت مشارکتی یا کنسرسیوم داخلی و خارجی در این طرح حضور یابند و مدارک مشارکت نامه یا موافقتنامه را در اختیار دفتر امور حقوقی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)- دبیرخانه کمیسیون معاملات- قرار دهند.
      شرکت های متقاضی باید از صلاحیت علمی و مالی و همچنین تجارب لازم در این حوزه برخوردار باشند.
      معدن طلای نیکوئیه در تاکستان استان قزوین واقع شده است که فعال شدن این معدن،‌ گام جدیدی برای توسعه بهره برداری از این ذخایر ارزشمند در کشور محسوب می شود. در سال گذشته معدن طلای زرشوران – به عنوان غنی ترین و بزرگ ترین معدن طلای ایران- در استان آذربایجان غربی فعال و وارد مدار تولید شد. هم اینک معادن طلای موته،‌ زرشوران،‌ آق دره و کوه زر به عنوان مهمترین تولیدکنندگان این فلز ارزشمند در ایران به شمار می آیند.
      برای مشاهده متن کامل فراخوان اینجا  را کلیک کنید.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.