سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    • افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن با حضور وزیر معادن افغانستان

      یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، ‌صنایع معدنی،‌ تجهیزات،‌ ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور وزیر معادن و نفت افغانستان و رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.
      افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن با حضور وزیر معادن افغانستان

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در مراسم افتتاح این نمایشگاه همچنین سید حسین هاشمی استاندار تهران،‌ محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی ایران،‌ نصیر احمد نور سفیر افغانستان در ایران و محمد رضا بهرامن رییس خانه معدن ایران نیز حضور داشتند.
      یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته که به «اکسپو خانه معدن ایران/ ایران کان مین 2015» شهرت دارد از روز 25 تا 28 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.
      پس از مراسم افتتاحیه،‌ داوود شاه صبا وزیر معادن و نفت افغانستان به همراه مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و دیگر مسوولان، از غرفه های داخلی و خارجی این نمایشگاه دیدن کردند و در جریان جدیدترین دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی قرار گرفتند.
      هیات افغانستان به سرپرستی وزیر معادن و نفت آن کشور در بعد از ظهر امروز با هدف توسعه روابط دو طرف در بخش معادن،‌ جلسه ای با رییس هیات عامل ایمیدور برگزار می کنند.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.