سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    • ایجاد 1100 شغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

      مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اعلام کرد: در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال یک هزار و 100 شغل ایجاد شده است.
      ایجاد  1100 شغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مسعود هندیان گفت: در برنامه بلندمدت منطقه تا افق 1404، ایجاد بیش از 30 هزار نفر فرصت شغلی پیش بینی شده که تاکنون برای 14 هزار شغل محقق شده است.

       وی افزود: در منطقه ویژه  خلیج فارس 5/5 میلیارد دلار پروژه در دست اجرا است که تا پایان سال 97 پروژه ها به بهره برداری  خواهد رسید و برای 16هزار نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

      هندیان گفت: با توجه به برنامه ها و چشم اندازها تلاش می کنیم با جذب بیشتر سرمایه گذاران در حوزه صنعت ومعدن، شاخص های اشتغال را در استان هرمزگان بهبود و ارتقاء دهیم .

      وی افزود : در راستای شناسایی جویندگان شغل در استان هرمزگان، واحد کار و اشتغال منطقه  بر اساس نیازهای صنایع مستقر ، فرایند شناسایی ، مهارتها ،  تجارب و تخصص ها را اولویت بندی می کند که این مهم امروزه توانسته رضایتمندی مراجعان را به حد قابل قبولی ارتقا دهد. در این واحد یک سامانه مکانیزه ثبت نام پیش بینی شده که متقاضیان می توانند با ثبت نام و دریافت کد رهیگری توانمندی های خود را برای اشتغال به منطقه ویژه اعلام کنند.

      منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 13کیلومتری غرب شهر بندرعباس و در مجاورت مجتمع بندری شهید رجایی و پالایشگاههای ستاره خلیج فارس و بندرعباس قرار دارد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.