سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    • فراخوان انتخاب مشاور پژوهشی طرح مطالعاتی لیتیوم

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور انتخاب مشاور پژوهشی طرح جامع مطالعاتی استحصال لیتیوم، فراخوان داد.
      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، فراخوان مذکور در شش قسمت است
      فراخوان انتخاب مشاور پژوهشی طرح مطالعاتی لیتیوم

      که بخشی از آن شامل بررسی و ارزیابی پتانسیل اقتصادی منابع داخلی اولیه استحصال لیتیوم و ترکیبات آن، بررسی و شناخت منابع داخلی ثانویه بازیابی لیتیوم و عناصر با ارزش همراه و مطالعه و بررسی روش های تولید لیتیوم، ترکیبات آن و محصولات جانبی با ارزش از منابع اولیه و ثانویه داخلی بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا است.

      شناسایی و ارایه طرح پیشنهاد فنی و مالی برای روش های منتخب از شرکت های خارجی دارنده دانش فنی استحصال لیتیوم و ترکیبات آن،  مطالعه اجمالی بازار لیتیوم و ترکیبات آن و جنبه های اقتصادی طرح تولید لیتیوم و ترکیبات آن و همچنین مکان یابی اجرای پروژه دیگری مواردی است که در این فراخوان به آن اشاره شده است.

      عنصر لیتیوم به عنوان یک عنصر استراتژیک در دنیا شناخته شده و در صنایع پیشرفته (های‌تک) مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. بسیاری از کشورهای توسعه یافته و صنعتی با استفاده از ذخایر این ماده معدنی و انجام عملیات فرآوری ضمن تامین نیاز خود، نسبت به صادرات آن اقدام می کنند که ارزآوری بالایی برای صادرکنندگان در بر دارد.

      متقاضیان می توانند پیشنهاد انجام طرح پژوهشی فوق را در قالب  فرم "پیشنهاد طرح پژوهشی" حداکثر تا آخر وقت اداری 25 بهمن ماه جاری به ایمیدرو واقع در تهران- خیابان سپهبد قرنی نرسیده به سمیه پلاک 39 ، واحد مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ارسال کنند.

      علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  اینجا را کلیک کنید .

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.