سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      آغاز عملیات اجرایی طرح تیتاتیوم از امروز
      مجری طرح تیتانیوم خبر داد: عملیات اجرایی این طرح از امروز 19 اردیبهشت ماه آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، بهروز رادفر تصریح کرد: با تسطیح زمین و فنس کشی محل احداث کارگاه ها پروژه های کنسانتره و سرباره ، عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹  
      گزارش فنی و اقتصادی طرح بوکسیت گینه تصویب شد
      گزارش نهایی طرح توجیه فنی و اقتصادی بوکسیت گینه کوناکری از سوی ایمیدرو و وزیر معادن گینه کوناکری با حضور رییس بندر کوناکری، مشاور معدنی رییس جمهور و همچنین نماینده وزیر دارایی گینه کوناکری به تایید رسید
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹  
      ظرفیت تولید گندله سنگ آهن 45درصد افزایش یافت
      ظرفیت تولید گندله سنگ آهن در سال های 92 تا 95 برابر با 45درصد رشد پیدا کرد و به 32 میلیون تن رسید. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ در دولت یازدهم، ظرفیت تولید این ماده معدنی از 22 میلیون به 32میلیون تن رسید. این اقدام در راستای تکمیل زنجیره تولید فولاد، رشد ارزش افزوده و همچنین تامین خوراک طرح جامع فولاد صورت گرفته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۹  
      رشد 54درصدی ظرفیت تولید کنسانتره سنگ آهن
      ظرفیت تولید کنسانتره سنگ آهن در کشور طی دولت یازدهم با رشد 54درصدی همراه شد. این رشد اقدامی برای ایجاد ارزش افزوده بخش معدن در داخل کشور است. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، طی سال های 92 تا 95 ظرفیت تولید این ماده معدنی از 28.8 ملیون تن به بیش از 44.3 میلیون تن افزایش یافته است که سبب شده تقاضا برای ماده معدنی در داخل کشور افزایش و شرایط رشد ارزش افزوده و اقتصاد مقاومتی مهیا شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸  
      ایمیدرو برای معادن بخش خصوصی483 دوره آموزشی برگزار کرد
      ایمیدرو طی 2 سال اخیر (94 و 95)، 483 دوره آموزشی برای معادن بخش خصوصی در حوزه کارگری و کارشناسی برگزار کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۸  
      انعقاد قرارداد 1002 میلیارد ریالی صادرات مواد نفتی در منطقه ویژه خلیج فارس
      مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس از انعقاد یک قرارداد سرمایه گذاری حدود 1002میلیارد ریالی در حوزه صادرات مواد نفتی با یک شرکت داخلی خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳  
      اتحاد ایران و ایتالیا برای توسعه صنعت فولاد/ برجام به فولاد رسید
      نخستین طرح سرمایه گذاری خارجی در صنایع معدنی (حوزه فولاد) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲  
      حضور کرباسیان در افتتاح مرکز تولیدی و خدماتی دانیلی پرشیا
      مرکز تولیدی و خدماتی شرکت دانیلی پرشیا Danieli Persia در شهرک صنعتی اشتهارد امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲  
      رتبه اول و دوم مبادلات بورس کالا در اختیار فلزات و مواد معدنی
      بورس کالای ایران در گزارشی ،آمار مبادلات انجام شده در سه ماهه پایانی سال 95 را منتشر کرد که طی آن بخش فلزات و محصولات معدنی در رتبه اول و دوم در ارزش و حجم مبادلات قرار گرفتند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱  
      ایجاد بیش از 4800 شغل در سال 96 توسط ایمیدرو
      رئیس هیات عامل ایمیدرو از ایجاد بیش از 4800 شغل در بخش معدن و صنایع معدنی توسط این سازمان طی سال 96 خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان با بیان این مطلب گفت: از جمله اولویت های ایمیدرو در سال 96، اتمام پروژه های نیمه تمام و ایجاد اشتغال و تولید در راستای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال) است و درنتیجه طی سال جاری، با بهره برداری از طرح های بخش معدن و صنایع معدنی یا توسعه طرح های زیرمجموعه، 4822 نفر به طور مستقیم به کار مشغول خواهند شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱