سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      نیاز 15 هزار میلیارد تومانی بخش ریلی حوزه معادن
      معاون شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دستیابی به افق 1404 بخش معدن و صنایع معدنی نیازمند هزینه کردن 15هزار میلیارد تومان در بخش حمل و نقل ریلی است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      آماده ارتقای طرح های صنایع معدنی ایران به استانداردهای بین المللی هستیم
      مدیر عامل شرکت سی اس اِی استرالیا گفت: آماده ارتقای طرح های صنایع معدنی ایران به استانداردهای بین المللی هستیم. وی ادامه داد: ایران در بخش معدن و صنایع معدنی، نیروی نیروی انسانی متخصص و توانمندی دارد و این عامل به ایران اجازه داده تا بتواند با کشورهای خارجی به راحتی ارتباط برقرار کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      پیگیر بهبود روابط بانکی ایران و روسیه هستیم
      مدیر عامل شرکت جی اس سی روسیه گفت: در حال مذاکره برای بهبود روابط بانکی ایران و روسیه هستیم به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، الکسی تیوپانف در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک های ایرانی با کمک بانک مرکزی کار بزرگی برای ایجاد ارتباط میان بانک های کشورها انجام داده اند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      دستیابی به مزیت رقابتی گاز، نیازمند استفاده از فناوری های نوین است
      مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: دستیابی به مزیت رقابتی گاز در صنعت و معدن، نیازمند استفاده از فناوری های نوین است. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، حمیدرضا عراقی در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: شدت مصرف انرژی در ایران بسیار بالاست و در عین حال کاهش بهره وری ما 2 برابر دنیا دنیاست. به طوری که از نظر شدت انرژی، 15 برابر ژاپن گاز مصرف می کنیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      کرباسیان از سرمایه گذاران خواست در بخش زیرساخت زنجیره معادن سرمایه گذاری کنند
      معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو، از شرکت های داخلی و خارجی خواست در امور زیرساخت حوزه معدن و صنایع معدنی ایران، سرمایه گذاری کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدر)، مهدی کرباسیان که در مراسم آغاز به کار دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی سخن می گفت به برنامه های افزایش ظرفیت صنایع فولاد، مس، آلومینیوم، روی، طلا و ... تصریح کرد: سرمایه گذاری در حوزه های آب، برق، گاز، بندر، نیروگاه و خطوط ریلی و جاده ای از اولویت های توسعه بخش معدن ایران است. رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت این موضوع باعث شد نخستین نشست تخصصی(پنل) این اجلاس را به موضوع «زیرساخت» اختصاص دهیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      دومین اجلاس معدن با حضور 64 شرکت خارجی آغاز می شود
      64 شرکت از 17 کشور جهان در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران حضور پیدا می کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS2) - امروز ساعت 9 افتتاح می شود- شرکت های خارجی از جمله اس ام اس گروپ (آلمان)، جِی اس سی اگزیار (روسیه)،‌ اِن آر جی (استرالیا)، میگا (استرالیا) و اتوتک (فنلاند) هستند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۲۰  
      افزایش 14 درصدی تولید کنسانتره مس تا پایان آبان
      میزان تولید کنسانتره مس کشور طی 8 ماهه سال 95 با رشد 14 درصدی مواجه شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران شامل «مس سرچشمه»، «مس سونگون» و «مس میدوک» از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه، 715 هزار و 78 تن کنسانتره مس تولید کردند. در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 626 هزار و 130 تن بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۱۷  
      ورود شرکای خارجی به صنعت فولاد ایران از دیدگاه متال بولتن
      متال بولتن در گزارش جدید خود ، به حضور شرکت های خارجی در صنعت فولاد ایران اشاره و در عین حال تاکید کرده که اروپایی ها، در صف اول خرید فولاد از ایران هستند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، این نشریه معتبر بین المللی دراین باره نوشت: لغو تحریم ها علیه ایران توجه جامعه جهانی را به ایران به خصوص در صنعت فولاد جلب کرده است. شماری از فولادسازان ، تجار و عرضه کنندگان تجهیزات به منظور از سر گیری روابط و ایجاد روابط تجاری به ایران آمدند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۱۷  
      رشد 88 درصدی عرضه محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی
      سرپرست امور اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از رشد 88 درصدی عرضه محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در بورس کالا طی 8 ماهه سال 95 خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سیدمسعود حسینی با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال 95، 152 مورد عرضه محصولات تولیدی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شامل سنگ آهن، طلا، کک و سرب در بورس کالا انجام شد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 81 مورد بود که در 2 حوزه طلا و سنگ آهن اتفاق افتاد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۱۶  
      معرفی ظرفیت های معدنی ایران در IMIS2
      رییس هیات عامل ایمیدرو در یک نشست خبری، درباره دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران گفت: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و همکاری،‌ از اهداف این رویداد بین المللی است. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ مهدی کرباسیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت،‌ اظهار داشت: مراسم افتتاحیه دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی (IMIS2) با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در روز شنبه 20 آذر ماه برگزار می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۹/۱۴