سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      برگزاری سمینار معرفی فناوری جدید تولید اسید فسفریک از معادن کم عیار
      سمینار آموزشی معرفی فناوری جدید تولید اسید فسفریک از معادن فسفات کم عیار در ایمیدرو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دفتر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در راستای بهره گیری از امکانات و فرصت های خارجی برای توسعه دانش فنی و انتقال تجارب موفق مهندسی، سمینار آموزشی «معرفی فناوری جدید تولید اسید فسفریک از معادن فسفات کم عیار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه» را با همکاری یک شرکت مهندسی داخلی و شرکت هولـدینگ مین متال چین ( (China Minmetals Corporation برگزار کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۸  
      صدور «پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی» برای شمش طلای زرشوران
      مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای محصول شمش طلا خبر داد. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا احمدی گفت: این پروانه بر اساس قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران در سال جاری برای شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران صادر شده است و شمش تولیدی با نام تجاری ایمیدرو عرضه می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۸  
      انتشار گزارش عملکرد ایمیدرو به مناسبت هفته صنعت و معدن
      عملکرد ایمیدرو به مناسبت هفته صنعت و معدن در جراید منتشر شد
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۶  
      خیز شرکت توتال برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان
      نمایندگان شرکت فرانسوی توتال به منظور آشنایی با قابلیت و زمینه های مستعد سرمایه گذاری از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، هیات بازدید کننده این شرکت معتبر بین المللی با سفر به این منطقه از نزدیک در جریان مختصات جغرافیایی و شرایط و امکانات با هدف سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های بزرگ صنعتی از جمله پروژه های پتروشیمی قرار گرفتند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۶  
      طرح تیتانیوم، پس از دو دهه وقفه اجرایی می شود
      رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از طرح تیتانیوم کهنوج از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در نیمه دوم سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در این بازدید که امیر حمزه نماینده مردم کهنوج و شهرهای جنوبی استان کرمان، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت شهرهای جنوبی استان، فرماندار کهنوج، اعضای شورای شهر و همچنین تعدادی از مدیران ایمیدرو و مجری طرح حضور داشتند، مهدی کرباسیان با ابراز خرسندی نسبت به در پیش بودن عملیات اجرایی این طرح گفت: طرح تولید کنسانتره و سرباره تیتانیوم که از ارزشی معادل 500 میلیارد تومان برخوردار است پس از سال ها وقفه، به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۵  
      تامین بلند مدت بوکسیت آلومینیوم ایران از گینه
      وزیر معدن و زمین شناسی گینه و رییس هیات عامل ایمیدرو، نقشه راه و مسیر تامین بوکسیت طرح های آلومینیوم ایران را برای یک دوره بلند مدت مشخص کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در دیدار رییس هیات عامل ایمیدرو با وزیر معدن و زمین شناسی گینه کوناکری که با حضور سفیر آن کشور در ایران، مدیر شرکت مشترک ایران و گینه و همچنین مدیران عامل تعدادی از شرکت های آلومینیوم و معدنی برگزار شد، دو طرف بر آماده شدن «گزارش فنی و اقتصادی و مورد پذیرش بانک» (Bankable Feasibility Study) در ماه های آتی تاکید کردند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۱  
      دعوت از پیمانکاران داخلی و خارجی برای اجرای فاز 2 طلای زرشوران
      شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از پیمانکاران داخلی و خارجی برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران، دعوت به همکاری کرد. به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، این شرکت که از زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است، در نظر دارد طرح توسعه کارخانه طلای زرشوران را در قالب مناقصه به صورت «ای پی سی» (طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی) در اختیار پیمانکاران قرار دهد. از همین رو با توجه به بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات، شرکت های داخلی و خارجی واجد شرایط، برای دریافت اسناد «ارزیابی کیفی» پیمانکاران و شرکت های دارای توان مهندسی، اجرایی و مالی اقدام کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۲۰  
      تشریح جدید ترین وضعیت طرح های فولادی استانی
      رئیس هیات عامل ایمیدرو جدید ترین وضعیت طرح های فولادی استانی را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان با بیان اینکه 7 طرح فولاد استانی با وجود محدودیت منابع، با رایزنی های به عمل آمده با طرف چینی و کاهش قیمت به نتیجه رسید، گفت: جابجایی پول برای طرح های مذکور طی ماه های قبل حل شد و اکنون این طرح ها فعال هستند و اکنون موفق شده ایم بخش آهن اسفنجی 7 طرح را فعال کنیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۱۳  
      افزایش 5.2 درصدی تولید جهانی مس تصفیه شده
      میزان تولید جهانی مس تصفیه شده (کاتد) طی 3 ماهه نخست 2016 میلادی، 5.2 درصد افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تازه ترین گزارش گروه مطالعات بین المللی مس (ICSG) حاکیست: تولیدکنندگان جهانی مس طی 3 ماهه نخست سال جاری میلادی، 5 میلیون و 807 هزار تن مس تصفیه شده تولید کردند. این رقم طی مدت مشابه سال گذشته، 5 میلیون و 519 هزار تن بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۱۳  
      دعوت از پیمانکاران برای ساخت دیوار بتنی طرح پترولیوم کک
      شناسایی پیمانکاران واجد شرایط برای اجرای عملیات ساخت و نصب دیوار پیش ساخته بتنی پیرامون اراضی کارخانه پترولیوم کک واقع در منطقه آزاد اروند به مناقصه گذاشته شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۵/۰۴/۱۳