سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      فعالیت هلدینگ فولادی ایران اروپا با مدل جدید
      هلدینگ جدید فولاد که بر اساس همکاری جدید ایران و اروپا شکل گرفته،‌‌ برای نخستین بار با مدل جدید و در یک منطقه آزاد فعالیت می کند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ این برنامه ای است که رییس هیات عامل ایمیدرو از آن خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۱۴  
      تشریح راهکارهای رونق صنعت فولاد در میزگرد «عوامل رکودزا»
      رئیس هیات عامل ایمیدرو راهکارهای رونق صنعت فولاد و خروج آن از رکود فعلی تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان در میزگرد عوامل رکودزا صنعت فولاد با اشاره به وجود رکود داخلی و رکود جهانی در اقتصاد، گفت:
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۱۲  
      صادرات فولاد خام 47درصد رشد یافت
      میزان صادرات فولاد خام کشورطی 9 ماهه امسال، 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های فولاد ساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر 94، یک میلیون و 178 هزار تن فولاد خام صادر کردند. این رقم در مدت مشابه سال 93، 803 هزار تن بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۱۱  
      دنیلی و ایمیدرو،‌ پرشین متالیک را در چابهار تاسیس می کنند
      رییس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: دانیلی و ایمیدرو، ‌شرکت مشترک در بخش معدن و صنایع معدنی را در چابهار تاسیس می کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ احمد پورفلاح با اشاره به اینکه تنها یک هفته پس از لغو تحریم‌ها در اقدامی کم ‌سابقه یکصد نفر از بازرگانان بخش خصوصی کشورمان،‌ رئیس‌جمهور ایران را در سفر به ایتالیا و فرانسه همراهی کردند تصریح کرد:
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۱۱  
      جزئیات سرمایه گذاری 5.7 میلیارد دلاری «دانیلی» ایتالیا در ایران
      شرکت دانیلی در پایان سفر رئیس جمهوری اسلامی کشورمان به ایتالیا و دیدار با نخست وزیر و وزیران دولت آن کشور، با صدور بیانیه مطبوعاتی، جزئیات قرارداد سرمایه گذاری 5.7 میلیارد دلاری خود در ایران را اعلام کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۹  
      تفاهم نامه فیوْز فرانسه با ایمیدرو برای سرمایه گذاری در صنعت آلومینیوم
      گروه فیوْز فرانسه از بزرگ ترین شرکت های صنعتی دنیا، با امضای تفاهمنامه ای با ایمیدرو، آماده سرمایه گذاری در ایجاد کارخانه تولید آند برای صنعت آلومینیوم شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۹  
      ایمیدرو و دانیلی «پرشین متالیک» را تاسیس می کنند
      ایمیدرو و دانیلی ایتالیا یک شرکت مادر تخصصی در حوزه فولاد در منطقه آزاد چابهار تاسیس می کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ رییس هیات عامل ایمیدرو که در جریان سفر رییس جمهوری به ایتالیا سخن می گفت با اعلام این خبر تصریح کرد: این شرکت مشترک با نام «پرشین متالیک» برای فعالیت و توسعه در زنجیره صنعت فولاد ایران ایجاد می شود که تمامی بخش ها از جمله کنسانتره و گندله سنگ آهن،‌ آهن اسفنجی و محصولات پایین دستی را در بر می گیرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۶  
      کاهش جهانی تولید فولاد در سال 2015؛ ایران در رتبه چهاردهم باقی ماند
      انجمن جهانی فولاد در تازه ترین گزارش خود، متوسط نرخ کاهش تولید جهانی فولاد در سال 2015 میلادی را 2.8 درصد و ایران را 1.4 درصد اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، وب سایت انجمن جهانی فولاد (world steel association) گزارش داد:
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۵  
      پنجمین پیمانکار بزرگ جهان آماده ساخت بندر صنایع معدنی پارسیان
      شرکت «4 سی» چین آماده سرمایه گذاری و اجرای بندر منطقه ویژه صنایع معدنی پارسیان است. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ معاون و مدیران ارشد این غول چینی در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کردند مدل های مختلف سرمایه گذاری در این طرح را ارایه می دهند و پس از تایید ایمیدرو،‌ به مرحله اجرا خواهند گذاشت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۵  
      کرباسیان: تفاهمنامه 5 میلیارد یورویی با ایتالیا آماده است
      رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرکت های فولاد مبارکه و ایریتک تفاهمنامه های جداگانه ای برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله ساخت نیروگاه آماده کرده اند که در سفر رئیس جمهور و هیات همراه به ایتالیا نهایی شده و با مشخص شدن محل تامین مالی این طرح ها و حدود همکاری ها معین خواهد شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۴/۱۱/۰۴