سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار صنایع معدنی
      فولاد جهانی، ‌ژانویه را با کُندی شروع کرد/ رشد یک درصدی تولید فولاد
      انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: طی ژانویه سال2019میلادی، تولید فولاد خام جهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۸  
      تمدید گواهینامه های ISO طلای موته
      مجتمع طلای موته برای پانزدهمین سال پیاپی موفق به تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) توسط نمایندگی رسمی IMQ شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۷  
      اشتغالزایی 3هزار نفری در سال 97/ سرمایه گذاری 7هزار میلیارد تومانی در لامِرد
      رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: از ابتدای سال 97 تا دهه فجر برای حدود 3 هزار نفر در سراسر کشور در بخش معدن و صنایع معدنی اشتغالزایی صورت گرفته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۷  
      پرداخت تسهیلات به تولید پویا و صادرات محور
      وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت دولت برای پرداخت تسهیلات، واحدهایی است که دارای تولید صادرات محور و اشتغال زایی هستند و مواد اولیه محصولات اساسی و پرمصرف را تولید می کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۶  
      افزایش 4 درصدی تولید کنسانتره و24درصدی استخراج زغالسنگ ایمیدرو
      میزان تولید کنسانتره زغالسنگ شرکت های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی 10 ماهه سال97، 4 درصد افزایش یافت. در این مدت استخراج زغالسنگ نیز با رشد 24درصدی همراه شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۶  
      مبادله تفاهمنامه توسعه بخش حمل و نقل معدن / آینده پژوهشی حمل و نقل در راستای نقشه راه معدن
      غریب پور، بهرامن و محمودی سرای تفاهمنامه توسعه زیرساخت حمل و نقل معدن را امضا کردندتفاهمنامه توسعه حمل و نقل در بخش معدن، بین "ایمیدرو" با "فدراسیون حمل و نقل و لجستیک" و "خانه معدن ایران" امضا و مبادله شد. این تفاهمنامه قرار است توسعه حمل و نقل را برای اهداف کلان و زیرساختی بخش معدن و صنایع معدنی به ارمغان آورد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۵  
      امضای تفاهم نامه تامین مالی احداث خط دوم ریلی سنگان
      تفاهم نامه تامین مالی احداث خط دوم ریلی مسیر سنگان- تربت حیدریه- جندق- بافق، بین خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو، سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه جمهوری اسلامی و شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران به نمایندگی سرمایه گذاران منطقه سنگان امضا شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۵  
      صدور 7.4 میلیارد دلار معدن و صنایع معدنی در 10 ماه/ فولاد و مس، بیشترین ارزآوری صنایع معدنی را دارند
      آمارهای تجارت خارجی بخش معدن و صنایع معدنی حاکی است، صادرات این حوزه از 7.48 میلیارد دلار عبور کرد. بر این اساس، میزان صادرات این بخش از لحاظ ارزش و وزنی به ترتیب 21 و 48 درصد افزایش یافته است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۴  
      هدف گذاری 1.5 میلیون تنی را در تولید آلومینیوم داریم
      رضا رحمانی ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از کارخانه آلومینیوم جنوب گفت: این طرح به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی بسیاری از صنایع کشور است که در فاز نخست برای تولید ٣٠٠ هزار تن شمش آلومینیوم طراحی شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۱  
      آلومینیوم جنوب، به روز ترین تجهیزات مهار آلایندگی را دارد/ راه اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم جنوب تا نیمه نخست سال آینده
      فاز نخست آلومینیوم جنوب به عنوان پیشرفته ترین کارخانه آلومینیوم در خاورمیانه، تا نیمه نخست سال آینده راه اندازی می شود. این کارخانه به روز ترین تجهیزات مهار آلایندگی برخوردار است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۷/۱۲/۰۱