سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار شرکت ها
      تولید بیش از 220 هزار تن شمش آلومینیوم
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی: تولید شمش آلومینیوم کشور طی 4 ماهه نخست 1403، به بیش از 220 هزار تن رسید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      دریافت 100 پروانه اکتشاف تا پایان سال توسط ایمپاسکو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو:مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین هدف‌گذاری‌های ما تا پایان سال، افزایش اکتشافات به خصوص اکتشافات در عمق است، گفت: پیش‌بینی ما دریافت ۱۰۰ پروانه اکتشاف، ۲۰ گواهی کشف و انجام ۱۲۲ هزار متر حفاری تا پایان سال جاری است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      نخستین کارخانه فرآوری تیتانیوم ایران در آستانه تکمیل
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): طرح احداث کارخانه کنسانتره تیتانیوم کهنوج با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن کنسانتره در آستانه تکمیل است. این پروژه استراتژیک، نخستین کارخانه فراوری تیتانیوم در ایران به شمار می آید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      ابَر پروژه روی خاورمیانه، در آستانه بهره برداری
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): ابَر پروژه فرآوری روی ایران، این روزها در حال برداشتن گام های نهایی در جهت راه اندازی رسمی است. کارخانه ای که بر اساس میزان تولید در فاز نخست؛ لقب بزرگ ترین در ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۳  
      اختصاص 26 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های منطقه اقتصادی لامرد
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از اختصاص 26 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 20 پروژه زیرساختی در این منطقه خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۳۱  
      ماموریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ جذب سرمایه
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران): رئیس هیات عامل ایمیدرو مهم ترین ماموریت توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد را جذب سرمایه گذار اعلام کرد و برنامه ریزی برای تحقق این مهم را مورد تاکید قرار داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۳۱  
      اعلام آمادگی 4 شرکت برای سرمایه گذاری در زنجیره مس
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): رئیس هیات عامل ایمیدرو از اعلام آمادگی 4 شرکت برای سرمایه گذاری در زنجیره مس خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۳۰  
      منطقه ویژه کاشان، الگوی مناطق ویژه هوشمند
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): رئیس هیات عامل ایمیدرو بر ایجاد یک منطقه ویژه هوشمند تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف، ایمیدرو از استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه کاشان حمایت می کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۲۹  
      تاکید بر نقش آفرینی "آسکوتک"، برای ورود فناوری نوین و صدور خدمات مهندسی
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت آسکوتک ضمن تمرکز بر آینده پژوهشی، از فرصت های تغییر تکنولوژی برای بازیگری در بخش بالادستی و پائینی دستی صنایع معدنی استفاده کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۲۹  
      برنامه ایمپاسکو، رشد تولید زغالسنگ همراه با معدنکاری سبز
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو: مدیرعامل ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خود را ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی می‌داند و معادن تابعه شرکت نیز به مرور زمان به سمت معدن‌کاری سبز حرکت می‌کنند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۵/۲۸