سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار شرکت ها
      بارگذاری اطلاعات تخصصی منطقه ویژه لامِرد در پورتال ایمیدرو
      اطلاعات تخصصی منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامِرد، در پورتال ایمیدرو بارگذاری شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۷/۰۹  
      بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی لامرد
      محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به لامرد، ضمن بازدید از پروژه های بزرگ صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جریان قابلیت های این کانون صنعتی و معدنی قرار گرفت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۷/۰۸  
      آغاز عملیات اجرایی پروژه باند دوم محور لامرد - خنج
      عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور لامرد - خنج (حدفاصل فرودگاه بین المللی لامرد تا تونل شهید باقری) به طول ۹.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان، امروز با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو آغاز شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۷/۰۷  
      وجود زیرساخت ها، طرح فولاد اندیمشک را اقتصادی می کند
      رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به وجود زیرساخت های طرح فولاد زاگرس اندیمشک، گفت: وجود امکاناتی همچون انرژی و راه های دسترسی، این طرح را توجیه پذیر و اقتصادی می کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۷/۰۲  
      منطقه ویژه اقتصادی پارسیان 3 گواهی بین المللی معتبر IMS دریافت کرد
      منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گواهینامه های سه گانه بین المللی IMS سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای از شرکت بین المللی و معتبر “IMQ”ایتالیا دریافت کرد. این گواهینامه ها، گامی در جهت شناسنامه دار شدن بندر پارسیان، بین بنادر بزرگ جهان است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۸  
      منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مسیر «ارتقای مدیریت مصرف انرژی» و «مشتری مداری»
      مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس اعلام کرد: این منطقه ویژه اقتصادی با دریافت 2 استاندارد جدید، در مسیر «ارتقای مدیریت مصرف انرژی» و «مشتری مداری» گام بر می دارد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۸  
      "نخلک" به معدن سرب در مقیاس جهانی تبدیل شده است
      راهبر مجتمع سرب نخلک اعلام کرد: معدن نخلک به یک معدن سرب در مقیاس جهانی تبدیل شده است. علیرضا صدر همچنین از رشد عملکرد در تولید و اکتشاف در این معدن خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۸  
      منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان آماده استقبال از سرمایه گذاران حوزه فولاد و مواد معدنی / پست اسکله چهارم، پاییز آماده بهره برداری می شود
      مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از اعلام آمادگی این منطقه برای استقبال از سرمایه گذاران صنعت فولاد و مواد معدنی خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۳  
      نیاز به 11.8هزار میلیارد ریال سرمایه برای توسعه فاز نخست و اشتغالزایی 19500نفری
      مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کاشان از نیاز به 11.8هزار میلیارد ریال سرمایه برای توسعه فاز نخست و اشتغالزایی19500 نفری در این منطقه خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۳  
      اطلاعیه روابط عمومی شرکت گسترش معادن وصنایع معدنی طلای زرشوران درخصوص فوت یک نفر در محوطه معدن
      در راستای اطلاع رسانی پیرامون فوت فردی در محوطه معدن طلای زرشوران به اطلاع میرساند : این فرد به صورت غیرقانونی وارد محدوده تحت مدیریت پیمانکار معدن شده و در حین برداشت غیرقانونی زرنیخ بر اثر ریزش حفره ای که توسط خود متوفی ایجاد شده بود فوت نموده است که تصویر خبر، نشان دهنده محل حادثه می باشد .
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۶/۲۲