سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار شرکت ها
      بومی سازی کاتالیست استراتژیک HDS با پایه آلومینیومی توسط ایمیدرو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): رئیس مرکز تحقیقاتی کاربردی مواد معدنی شمالغرب (زیرمجموعه ایمیدرو)؛ از بومی سازی فرآیند تولید روزانه 500 کیلوگرم کاتالیست HDS با پایه آلومینیومی خبر داد که پیش از این، به عنوان یک محصول وارداتی بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۹  
      تسریع پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه خلیج فارس در راستای افزایش تولید و اشتغال
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): سرپرست هیئت عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه تأکید کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۹  
      افتتاح و کلنگ زنی ۳ طرح در "آلومینای ایران"؛ خیز برای تولید انرژی پاک
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی آلومینا: سه طرح توسعه ای و زیرساختی در شرکت آلومینای ایران افتتاح و کلنگ زنی شد که یک پروژه آن به تولید برق از انرژی خورشیدی اختصاص دارد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۱  
      3 پایگاه امداد و نجات معادن زغال سنگ در مرحله افتتاح
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار خبر داد: 2 پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار کشور، آماده افتتاح و بهره برداری است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۱۰  
      برگزاری دوره "شش سیگما" در ایمیدرو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو): سیمنار آموزشی "شش سیگما"، ویژه مدیران و صاحبان فرایندها؛ برای مجموعه های ایمیدرو، شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه امروز در سالن همایش های ایمیدرو برگزار شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۷  
      دو راهکار جدید ایمیدرو برای کاهش مصرف انرژی فولادی ها
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): ایمیدرو با هدف کاهش مصرف انرژی در فولادهای استانی، برنامه هیبریدی شدن برج های خنک کننده و تولید برق از خروجی کارخانه های احیای مستقیم را اجرایی می کند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۷  
      تولید بیش از 220 هزار تن شمش آلومینیوم
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی: تولید شمش آلومینیوم کشور طی 4 ماهه نخست 1403، به بیش از 220 هزار تن رسید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      دریافت 100 پروانه اکتشاف تا پایان سال توسط ایمپاسکو
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو:مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین هدف‌گذاری‌های ما تا پایان سال، افزایش اکتشافات به خصوص اکتشافات در عمق است، گفت: پیش‌بینی ما دریافت ۱۰۰ پروانه اکتشاف، ۲۰ گواهی کشف و انجام ۱۲۲ هزار متر حفاری تا پایان سال جاری است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      نخستین کارخانه فرآوری تیتانیوم ایران در آستانه تکمیل
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): طرح احداث کارخانه کنسانتره تیتانیوم کهنوج با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن کنسانتره در آستانه تکمیل است. این پروژه استراتژیک، نخستین کارخانه فراوری تیتانیوم در ایران به شمار می آید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۵  
      ابَر پروژه روی خاورمیانه، در آستانه بهره برداری
      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): ابَر پروژه فرآوری روی ایران، این روزها در حال برداشتن گام های نهایی در جهت راه اندازی رسمی است. کارخانه ای که بر اساس میزان تولید در فاز نخست؛ لقب بزرگ ترین در ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۶/۰۳