سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار
      تمرکز ایمیدرو بر تکمیل پروژه های نیمه تمام برای رسیدن به توازن در زنجیره محصولات
      معاون طرح‌ های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو تمرکز بر پروژه های نیمه تمام برای رسیدن به توازن در زنجیره محصولات را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۳۰  
      نخستین کاهش تولید سالانه آلومینیوم چین طی دهه اخیر رقم خورد
      تولید سالانه آلومینیوم چین طی سال 2019 میلادی برای اولین بار در دهه گذشته کاهش یافت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۳۰  
      انعکاس دستاوردهای بومی سازی فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد خراسان، چادرملو و ورق خودرو چهارمحال در بومی سازی
      شرکت های فعال در زنجیره فولاد، دستاوردهای بومی سازی خود را در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به معرض دید عموم گذاشتند. در این گزارش بخشی از اقدامات شرکت های فولاد خراسان، معدنی و صنعتی چادرملو،‌ فولاد خراسان و ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بومی سازی منعکس شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۳۰  
      کسب لوح تقدیر رتبه برتر آلومینای جاجرم به دلیل رشد سریع در توسعه
      مدیرعامل مجتمع آلومینای جاجرم اعلام کرد: کسب لوح تقدیر رتبه برتر این مجتمع برای نخستین بار در همایش شرکت های برتر، به دلیل رشد سریع آن در توسعه بود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      معرفی ایده های برتر ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در "اینوماین 2"
      ایده های برتر ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی هفته آینده در جشنواره اینوماین2 معرفی می شوند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      بازدهی 105 درصدی سهام مس طی 10 ماه/ افزایش سرمایه شرکت مس صرف توسعه می شود
      سهام مس از ابتدای سال جاری تا 25دی ‌ماه، بازدهی 105 درصدی نصیب سهامداران کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      بومی‌سازی فولاد؛ حرکت در یک ساختار
      خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو صنعت فولاد ایران، اکنون در ریل «تغییر رویکرد در مسیر بومی‌سازی» قرار گرفته است. بومی‌سازی مفهوم وسیعی است که باید برای تحقق ابعاد آن، تشکیلاتی با حضور بخش خصوصی ایجاد کرد تا بتوان حرکتی منسجم انجام داد و در نهایت دستاوردهای ملموسی نصیب اقتصاد کشور کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      استارتاپ های مشتری محور، زمینه ساز ایجاد و توسعه بازارهای معدنی
      مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در یادداشتی به نقش استارتاپ های مشتری محور در ایجاد و توسعه بازارهای معدنی به عنوان یکی از ارکان اقتصاد معدنی برشمرده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      برنامه افزایش سرمایه 2300 میلیارد تومانی شرکت مس برای توسعه
      شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف تامین مالی طرح‌های توسعه، تصمیم دارد سرمایه‌ خود را از 7800 میلیارد تومان به میزان 30درصد افزایش دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۹  
      اقدامات مبارکه، گل گهر و ذوب آهن در بومی سازی
      شرکت های بزرگ فولادساز به تازگی با تعریف سرفصل های بومی سازی قطعات و تجهیزات، برنامه ها و اقدامات خود در این حوزه را اعلام کردند. در این گزارش بخش هایی از اقدامات انجام شده در این حوزه، در سه شرکت مبارکه، گل گهر و ذوب آهن منعکس شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۳۹۸/۱۰/۲۸