سال جهش تولید
X
   
 
    • هدر یاد داشت ها و مقالات

    • نگاهی اجمالی به کشورهای صاحب نام بخش معدن
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
      چکیده
      پرو با سرمایه های خارجی صنایع معدنی خود را توسعه داد پرو چگونه کشوری در بخش معدن و صنایع معدنی است. میزان سرمایه های جذب شده این کشور طی سال های اخیر در بخش معدن چقدر بوده است. گروه ترجمه ی مدیریت روابط عمومی ایمیدرو در راستای رسالت اطلاع رسانی خویش و با هدف آشنایی علاقمندان به بخش معدن و صنایع معدنی با کشور های معدنی صاحب نام جهان در این حوزه اقدام به انتشار سلسله گزارش های هفتگی کرده است. درگزارش این هفته به بررسی کشور پرو و جایگاه معدنی آن می پردازیم.

      پرو با جمیتی بالغ بر 31 میلیون و 488 هزار نفر در آمریکای جنوبی واقع شده و دارای ذخایر غنی طلا، مس، نقره، نفت، گاز و فسفات است. این کشور از پیشتازان عرصه صنایع معدنی جهان و یکی از تولیدکنندگان فلزات پایه و گرانبهاست که اخیرا به عنوان دومین کشور تولیدکننده مس جهان و جزء چهار تولیدکننده برتر در حوزه فلزاتی همچون نقره،سرب و روی،قلع و مولیبدن به شمار می رود.

      برخورداری از ثبات سیاسی و رشد پایدار اقتصادی ناشی از رشد تولید مواد معدنی، شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری در بخش معدن این کشور فراهم کرده است.

      طی سال های 2011 تا 2015 نرخ بالای تولید مواد معدنی منجر به جذب 42 میلیارد دلار سرمایه در بخش معدن این کشور شد و در حال حاضر طرح های معدنی آماده توسعه در این کشور بیش از 46 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

      پرو یکی از کشورهایی است که پایین ترین هزینه عملیاتی هزینه عملیاتی را در جهان دارند و برخورداری از طیف وسیع افراد آموزش دیده و متخصص در حوزه های زمین شناسی و مهندسی معدن پتانسیل رشد و توسعه را در بخش معدن این کشور فراهم کرده و فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران به شمار می رود.سرمایه گذاران خارجی یکی از عوامل حیاتی رشد و موفقیت بخش اکتشاف و صنایع معدنی پرو هستند.

      در نیمه نخست سال 2017 هزینه های اکتشاف معادن در پرو با 28 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 151میلیون و 800 هزار دلار افزایش یافت. طی سال جاری میلادی در این کشور کاوشگرانی همچون Regulus Resources وTinka Resources موفقیت هایی را به ترتیب در بخش مس و روی به دست آوردند.
      ادامه مطلب

      مترجم: جمیله فاوچی - کارشناس روابط عمومی ایمیدرو
       فایل ضمیمه
       
      001.pdf424.26  کیلوبایت