سال جهش تولید
X
   
 
    • توافقنامه سطح خدمت "

      توافقنامه سطح خدمت "حمایت از پروژه های پژوهشی مرتبط با معدن و صنایع معدنی"

      1- مقدمه

      خدمت حمایت از پروژه های پژوهشی مرتبط با معدن و صنایع معدنی یکی از روشهای توانمندسازی، ارائه تسهیلات مالی به پروژه های پژوهشی مرتبط با معدن و صنایع معدنی می باشد که از خدمات قائل ارائه به منظور تقویت بخش معدن و صنایع معدنی محسوب می گردد.

      2- هدف

      هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کیفیت تحویل خدمت حمایت از پروژه های پژوهشی مرتبط با معدن و صنایع معدنی است برای خدمت گیرندگان این حوزه (معدن و صنایع معدنی) مورد توافق قرار گیرد.

      این بیانیه ، سطح توافق دوجانبه در خصوص این خدمت، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.

      3- مسئولیت

      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران موافقت می کند که خدمت حمایت از پروژه های پژوهشی مرتبط با معدن و صنایع معدنی را به ترتیب زیر ارائه شود :
      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی در قالب حمایت از پژوهشهای این حوزه که مستندات آن به شرح ذیل می باشد.
      • مسئولیت این سازمان حمایت از پروژه های پژوهشی مورد پذیرش، مرتبط با معدن و صنایع معدنی از طریق ارائه تسهیلات مالی می باشد.

      4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرائی

      • متقاضی دریافت این خدمت که کلیه دانشگاهها، مراکز علمی و شرکتهای دانش بنیان معتبر بخش خصوصی می باشد ، مکلف است درخواست خود را از طریق تکمیل فرمهای موجود در پرتال سازمان (میز خدمت الکترونیکی) فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی به این سازمان اعلام نماید.
      • این خدمت در کلیه ایام سال و بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق تکمیل فرم پیشنهاد پروژه های پژوهشی در میز خدمت الکترونیک سازمان امکان پذیرد. بررسی پیشنهاد پژوهشی از طریق برگزاری جلسات مجازی امکان پذیر می باشد.

      5- هزینه ها و پرداخت ها :

      هزینه ها و پرداخت ها در خصوص این خدمت به صورت رایگان می باشد.

      6- دوره عملکرد :

      در کلیه ایام سال امکان پذیر می باشد.

      7 - خاتمه توافقنامه :

      این خدمت به کلیه دانشگاهها، مراکز علمی و شرکتهای دانش بنیان معتبر بخش خصوصی ارائه می گردد و تسهیلات مالی پس از طرح پروژه در جلسه مجازی و تصویب آن به خدمت گیرنده ارائه خواهد شد.