سال جهش تولید
X
   
 
    • توافقنامه سطح خدمت آموزش بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی

      توافقنامه سطح خدمت " آموزش بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور"

      1- مقدمه

      خدمت آموزش بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور یکی از روشهای توانمندسازی در حوزه معدن و صنایع معدنی می باشد که از خدمات قائل ارائه به منظور تقویت بخش معدن و صنایع معدنی محسوب می گردد.

      2- هدف

      هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کیفیت تحویل خدمت آموزش بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور است که برای خدمت گیرندگان این حوزه (معدن و صنایع معدنی) مورد توافق قرار گیرد.

      این بیانیه ، سطح توافق دوجانبه در خصوص این خدمت، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.

      3- مسئولیت

      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران موافقت می کند که خدمت آموزش بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی به ترتیب زیر ارائه شود :
      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی در قالب آموزش بخش خصوصی معدن و صنایع معدنی است که مستندات آن به شرح ذیل می باشد.
      • مسئولیت این سازمان توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی بوده که از طریق برگزاری دوره های آموزشی صورت می پذیرد.

      4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرائی

      • متقاضی دریافت این خدمت که کلیه شرکتها، مجتمعها ، طرحها و واحدهای تابعه و وابسته و همچنین کلیه دانشجویان ، فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی می باشد که خدمت گیرنده مکلف است درخواست خود را از طریق پرتال آموزش، پژوهش و فناوری "سیستم آموزش ایده " واقع در پرتال سازمان (میز خدمت الکترونیکی) به این سازمان اعلام نماید.
      • این خدمت در کلیه ایام سال و بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق ثبت نامه در سامانه ایده که آدرس آن از طریق میز خدمت الکترونیک سازمان در دسترس بوده، امکان پذیر می باشد که دوره های آموزشی به صورت مجازی برگزار می گردد.

      5- هزینه ها و پرداخت ها :

      هزینه ها و پرداخت ها در خصوص این خدمت به صورت رایگان می باشد.

      6- دوره عملکرد :

      در کلیه ایام سال امکان پذیر می باشد.

      7 - خاتمه توافقنامه :

      این خدمت به کلیه شرکتها، مجتمعها ، طرحها و واحدهای تابعه و وابسته و همچنین کلیه دانشجویان، فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی ارائه می گردد و از طریق برگزاری دوره های آموزشی مجازی به خدمت گیرنده ارائه خواهد شد.