سال جهش تولید
X
   
 
    • ویژگی جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی

      شرکت در جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی برای سازمان هایی که به دنبال متمایز ساختن خود در صنعت هستند، ارزش بسیار زیادی دارد. در اینجا، ما دلایل قانع‌کننده‌ای را برای متقاعد کردن شرکت‌ها برای شروع این سفر متحول ارائه می‌کنیم.

      شناخت و اعتبار: این جایزه به عنوان گواهی بر تعهد سازمان به تعالی و بهره وری است. برنده شدن یا به رسمیت شناخته شدن از سوی یک سازمان دولتی، موقعیت شرکت را ارتقاء و شهرت آن را هم در صنعت و هم در بین ذینفعان افزایش می دهد. مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی یک مدل منحصر به فرد در این حوزه ، برای نمایش دستاوردها و تثبیت موقعیت شرکت به عنوان یک پیشرو در صنعت فراهم می کند.

      مدل جایزه ویرایش سال 1402 یک مدل منحصر به فرد برای بخش معدن و صنایع معدنی مبتنی بر عوامل کلیدی موفقیت صنعت، با نظرات خبرگان و اساتید دانشگاه و تعداد زیادی از ارزیابان و مشاوران با تجربه و به شیوه علمی بازنگری شده و اینک در اختیار شماست.

      الگوبرداری و فرصت های یادگیری: شرکت در این جایزه سازمان ها را قادر می سازد تا عملکرد خود را در برابر بهترین تجربیات صنعت محک زده و از شرکت های با عملکرد برتر بیاموزند. تعامل با سایر شرکت کنندگان و کارشناسان صنعت، محیطی غنی از اشتراک دانش، همکاری و تبادل ایده های نوآورانه را تقویت می کند و در نهایت باعث بهبود مستمر می شود.

      ارزیابی عملکرد و بازخورد: فرآیند ارزیابی دقیق جایزه، ارزیابی بی‌طرفانه و جامعی از شیوه‌ها و نتایج بهره‌وری سازمان ارائه می‌دهد. بازخوردها و بینش‌های دقیق از ارزیابی‌کنندگان با تجربه، راهنمایی ارزشمندی را ارائه می‌دهند، نقاط قوت را برای جشن گرفتن و زمینه‌های بهبود را برجسته می‌کنند. این بازخورد به عنوان یک نقشه راه برای پیشرفت های آتی عمل می کند و سازمان را برای موفقیت پایدار قرار می دهد.

      انگیزه و مشارکت کارکنان: سفر جایزه حس غرور، هدف و انگیزه را در میان کارکنان برمی انگیزد و یک تعهد مشترک به بهره وری را القا می کند و به افراد در همه سطوح برای کمک به موفقیت سازمانی توانمند می شود. کارکنان متعهد و با انگیزه به احتمال زیاد تغییرات، نوآوری و همکاری را پذیرفته و فرهنگ بهره وری را که در کل سازمان نفوذ می‌کند، پرورش می دهند.

      شبکه سازی و همکاری: شرکت در این جایزه درها را به روی شبکه گسترده ای از متخصصان همفکر، کارشناسان صنعت و رهبران فکری باز می کند. این شبکه فرصت هایی را برای همکاری، مشارکت و هم افزایی تجاری بالقوه فراهم می کند. ارتباطات ایجاد شده در طول فرآیند جایزه می تواند جرقه نوآوری، رشد و گسترش افق سازمان را در معادن و صنایع معدنی ایجاد کند.

      ارزیابی و آموزش رایگان شرکت های متقاضی: با توجه به رسالت سازمان ایمیدرو که ترویج بهره وری و نهادینه سازی آن است باعث شده که خدمات ارزیابی و آموزش شرکت های متقاضی بدون دریافت هزینه انجام شود. در این ارتباط شرکت ها از بهترین ارزیابان سطح کشور و به ویژه متخصص در حوزه معدن و صنایع معدنی بهره مند خواهند شد.