سال جهش تولید
X
   
 
    • نحوه کار با سامانه برای متقاضیان امریه نامه

      نحوه کار با سامانه برای متقاضیان امریه نامه

      1. مطالعه متن تعهدنامه و دستورالعمل جذب و پذیرش مشمولین
      2. تایید و قبول تعهدنامه و ورود به صفحه ثبت‌نام (واقع در انتهای همین صفحه - در زمان فعال بودن ثبت‌نام)
      3. تکمیل فرم ثبت‌نام در صفحه "ثبت‌نام" (مشخصات «بجز رمزعبور» را به فارسی درج نمایید)
      4. کدملی تعریف شده به عنوان نام کاربری شما درنظر گرفته خواهد شد.
      5. هر فرد صرفاً یکبار مجاز به ثبت‌نام است و برای مراجعه‌های بعدی نیاز به ثبت‌نام مجدد نیست.
      6. به دلیل نیاز به مراجعه‌های بعدی و پیگیری درخواست، رمز عبوری را که تعریف می‌کنید فراموش نکنید. (پیشنهاد می‌شود برای اینکار از ترکیب *+کدملی استفاده کنید)
      7. ایمیلی که در فرم ثبت‌نام از شما گرفته می‌شود برای بازیابی رمزعبور شماست، لذا در ثبت صحیح آن دقت نمایید.
      8. در صورت درج پنج بار رمزعبور اشتباه نام کاربری شما غیرفعال (Block) خواهد شد که برای رفع این مشکل باید با بخش فنی تماس بگیرید.
      9. بعد از تکمیل فرم ثبت نام، پیام کوتاهی به شماره همراه ثبت شده با مضمون تایید ثبت نام ارسال خواهد شد.
      10. درصورت عدم ثبت فرم‌های این سامانه (فرم‌های "ثبت‌نام" و "ثبت‌درخواست") پیغام قرمز رنگی در زیر فیلدی که اطلاعات آن به صورت اشتباه درج شده است نمایش داده خواهد شد، لطفاً در درج اطلاعات دقت لازم به عمل آید.
      11. سامانه حاضر با کلیه سیستم‌عامل‌های تلفن‌های همراه سازگاری کامل دارد، بنابراین در صورت دریافت پیغام خطا بعد از ثبت هر فرم اطمینان داشته باشید که مشکل از سامانه نبوده و شما باید با سیستم دیگری کار را ادامه دهید.
      12. حال با نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم شده و از منوی "کارتابل" فرم "ثبت درخواست" را با دقت تکمیل و ذخیره نمایید.
      13. فرم "ثبت درخواست" صرفاً یک بار قابل ارسال خواهد بوده و پس از آن در صفحه "اطلاعات ارسال شده" قابل مشاهده خواهد بود.
      14. نکته مهم: بعد از تکمیل فرم، دو گزینه (دکمه) در بالای فرم مشاهده خواهید کرد. دکمه "ذخیره" فرم را ذخیره کرده و تا زمانی که گزینه "ثبت و ارسال نهایی" را نزده باشید فرم قابل ویرایش بوده و توسط مدیر سیستم قابل بررسی نخواهد بود.
      15. بعد از ثبت فرم فوق، درخواست شما بررسی و در صورت وجود نقص در اطلاعات و مدارک، پیام کوتاهی با موضوع رفع نقص برای شما ارسال خواهد شد. (در این حالت شما 72 ساعت مهلت خواهید داشت تا به صفحه "اطلاعات ارسال شده" مراجعه و اطلاعات قبلی خود را ویرایش نمایید)
      16. در صورت درج اشتباه مطالب (مانند معدل یا مقطع تحصیلی) فرم ارسالی قطعاً حذف خواهد شد.
      17. همچنین تمامی مراحل اجرای کار تا حصول نتیجه نهایی از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی شده و نیازی به پیگیری تلفنی یا حضوری شما نیست.
      18. فرم‌های "ثبت‌نام" و "ثبت درخواست" در ساعت 24 تاریخ اعلام شده به صورت مکانیزه از دسترس خارج خواهند شد.
      19. افرادی که در دوره‌های قبل اطلاعات خود را ارسال کرده‌اند، برای ارسال مجدد فرم در دوره جذب جدید نیاز به ثبت‌نام مجدد یا تکمیل فرم جدید نبوده و شما می‌توانید با همان نام کاربری و رمزعبور قبلی اطلاعات قبلی را ویرایش و مجددا ارسال نمایید. (برای این کار در صفحه "اطلاعات ارسال شده" گزینه ویرایش را زده و سپس بر روی دکمه "انتقال به دوره جدید" کلیک نمایید تا فرم قبلی قابل ویرایش گردد. بعد از ویرایش، کلیه مراحل همانند قبل خواهد بود.
      20. این سامانه با هدف اجرای عدالت اجتماعی ایجاد شده است و ثبت‌نام و ثبت درخواست کاربران هیچ‌گونه تعهدی را در موضوع جذب برای ایمیدرو و یا شرکت های تابعه ایجاد نمی‌کند.
      21. اطلاعات درج شده در سامانه از آغاز ثبت نام تا تکمیل اطلاعات محرمانه بوده و "ایمیدرو " مسئولیت عدم نشر این اطلاعات را برعهده خواهد داشت.