سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    • فراخوان شناسایی مشاور برای یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی ایمیدرو

      ایمیدرو برای واگذاری طرح یکپارچه و متمرکز سازی سیستم های اطلاعاتی در این سازمان و شرکت های تابعه به مشاور واجد شرایط، فراخوان داد.
      فراخوان شناسایی مشاور برای یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی ایمیدرو

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، این سازمان در نظر دارد طرح یکپارچه و متمرکز سازی سیستم های اطلاعاتی در حوزه های مختلف نظیر مالی، منابع انسانی و غیره در این سازمان، مجتمع ها و طرح های زیرمجموعه را به مشاور واجد شرایط واگذار کند.

      بر اساس این فراخوان، از اشخاص حقوقی دارای رتبه های 1، 2 و 3 از شورای عالی انفورماتیک در زمینه های «ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری یا بسته های نرم افزاری حامل محتوا»، «تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری» و «مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیک فناوری اطلاعات و ارتباطات» و نیز دارای سابقه در زمینه تهیه کدینگ واحد برای سیستم ها و نیز راه اندازی و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی یکپارچه تحت وب، دعوت به عمل می آید.

      علاقه مندان می توانند مدارک مربوط به توانمندی اجرای طرح و سوابق علمی و تجربی مربوطه را همراه با مشخصات فنی و کاربری سیستم های اطلاعاتی خود و مدارک مربوط به ارزیابی شاخص های کیفی را از زمان درج آگهی تا تاریخ 22 اسفند 94 به آدرس http://www.imidro.gov.ir   ارسال کنند.  
      برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک فرمایید.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.