سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    • معاون مالی و اداری ایمیدرو در کارگروه نظام پیشنهادات:

      موافق اداره امور به صورت دستوری نیستیم

      معاون مالی و اداری ایمیدرو گفت: مشارکت فکری کارکنان، سبب افزایش توانمندی آنها و ارتقای سازمان می‌شود از همین رو با اداره امور به صورت دستوری موافق نیستیم.
      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عبدالرضا قاسمی در نخستین جلسه هم اندیشی کمیته و کارگروه نظام پیشنهادات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات، از جمله سیستم های مدیریتی موفق محسوب می شود که می کوشد از طریق هم فکری و ارج نهادن به فعالیت های گروهی، امور سازمانی را به بهترین شکل انجام دهد.
      موافق اداره امور به صورت دستوری نیستیم

      وی ادامه داد: توجه به این دیدگاه در عرصه منابع انسانی، باعث ظهور کارکنان توانمندتر در سازمان های امروزی می شود.
      معاون مالی و اداری ایمیدرو با بیان اینکه فراهم ساختن فضای مشارکت فکری برای همه کارکنان در اداره امور سازمانی، بازنگری فرآیند و فعالیت های سازمانی، به عنوان یکی از شیوه های توانمندی کارکنان یک سازمان به شمار می رود، تصریح کرد: ایمیدرو نیازمند حضور فعال کارکنان در فرآیند تصمیم گیری بوده و با اداره امور توسط گروهی خاص و به صورت دستوری موافق نیست.

      وی ادامه داد: راه اندازی نظام پیشنهادات در ایمیدرو، بستر مناسبی برای تقویت فکری و رشد خلاقیت های کارکنان است که می تواند دستیابی به اهداف کلان سازمان را با سرعت بیشتری محقق سازد.
      در این جلسه، اعضای کمیته نظام پیشنهادات، درباره عملکرد این نظام و برنامه های آتی آن به بحث و تبادل نظر پرداخته و برای پیشبرد اهداف آن، موضوعاتی نظیر بذر پیشنهاد، مصاحبه با مدیریت های تخصصی و غیره مطرح شد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.