سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    • برنامه راه اندازی نظام یکپارچه مالی و اداری در ایمیدرو

      معاون مالی و اداری ایمیدرو از برقرار شدن اقدام یکپارچه مالی و اداری در ایمیدرو خبر داد.
      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، عبدالرضا قاسمی که در نخستین همایش مدیران ایمیدرو در سال 95 سخن می گفت، تصریح کرد: فراخوان اجرای این برنامه انجام شده و قرار است پس از مشخص شدن نتیجه مناقصه تدوین و اجرای پروژه نظام یکپارچه در ایمیدرو آغاز شود.
      برنامه راه اندازی نظام یکپارچه مالی و اداری در ایمیدرو

       وی این امر را پایه ای برای توسعه و پیشرفت سازمان در سال های آتی ذکر کرد و گفت: به رغم زمان بری چنین پروژه هایی نتایج ارزنده ای برای مجموعه ایمیدرو در بر خواهد داشت.
      قاسمی همچنین از برنامه ریزی برای آیین نامه استخدامی جدید خبر داد و گفت: این آیین نامه با بهره گیری از تجارب کارشناسان داخل و خارج سازمان در حال تدوین است که یکی از ثمرات آن جایگاه بهره وری در کارکرد نیروهای سازمان خواهد بود.
      وی در بخش دیگری از سخنانش به تامین مالی طرح های ایمیدرو اشاره کرد و گفت: به رغم طلب هایی که از شرکت ها و سازمان های مختلف داریم، موارد ناچیزی از آن وصول شده که این امر تزریق نقدینگی به پروژه ها را با مشکل مواجه می کند.
      معاون ایمیدرو گفت: اجرایی کردن طرح های این سازمان موجب رونق اشتغال و تولید در کشور می شود که این امر نشان می دهد بخش معدن باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.
      وی خاطرنشان کرد: معدن علاوه بر اشتغالزایی به تغییر چهره مناطق محروم و افزایش درآمد مناطق معدنی و کشور می انجامد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.