سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: زرشوران -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    • زرشوران خدمات حمل و نقل خود را واگذار می کند

      شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد خدمات حمل و نقل خود را از طریق «مناقصه عمومی یک مرحله ای» واگذار کند.
      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو ، این شرکت با توجه به قانون برگزاری مناقصات، از طریق مناقصه عمومی نسبت به انتخاب پیمانکار برای واگذاری خدمات حمل و نقل به مدت سه سال اقدام می کند.
      زرشوران خدمات حمل و نقل خود را واگذار می کند

      پیمانکاران ذیصلاح و واجد شرایط که مایل به شرکت در مناقصه مذکور هستند می توانند پس از واریز وجه مربوطه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز 19 خرداد ماه جاری برای دریافت اسناد مربوطه به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در تهران ( خیابان سمیه، بعد از تقاطع مفتح، روبروی بانک تجارت، پلاک 100، طبقه اول) مراجعه کنند.
      محل اجرای پروژه در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 35 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، مجتمع طلای زرشوران است.
      داشتن تخصص و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع مناقصه،  الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع مناقصه و دارا بودن تاییدیه معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور خدماتی و همچنین تامین مالی از منابع داخلی شرکت از جمله شرایط متقاضیان است.
      شرکت های متقاضی باید پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ 31 خرداد ماه 95 به دبیرخانه کمیسیون معاملات اعلام کنند. زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت 14 سه شنبه اول تیر ماه 95 تعیین شده است.
      برای اطلاع از جزئیات این فراخوان اینجا را کلیک کنید

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.