سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    • پیام ایمیدور به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه

      پیام روزهای 14 و 15 خرداد که متعلق به بنیانگذار جمهوری اسلامی است را باید در عزتمندی سرزمین ایران بازگو کرد. روز 15 خرداد سرآغازی برای سربلندی این مرز و بوم و 14 خرداد یادواره ای برای ادامه این راه شد. امام خمینی(ره) با منش خویش نشان داد جز عزت و سربلندی مردمان این سرزمین، طلب ندارد.
      پیام ایمیدور به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه

      اکنون نیز مبارزه ما در ادامه راه معمار انقلاب اسلامی،‌ «ساختن و آبادانی» است. استقلال و آزادگی مردمان این سرزمین نیز از کار و تلاش نشات می گیرد که سرچشمه استقلال ایران عزیز است. ما در کنار دولتمردان و هدایت مقام معظم رهبری بر خود وظیفه می دانیم – به دور از شعارزدگی- تمامی همت و تلاش خود را برای تحقق این وظیفه سنگین به کار گیریم.
      این سازمان،‌ آماده سازی زمینه برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی را جزئی از حرکت چرخ بزرگ اقتصاد کشورمان می داند که هدف آن در رشد اشتغال،‌ افزایش درآمد و رفاه ملی خلاصه می شود. در این مسیر بهره گیری از شرکت های خصوصی داخلی به عنوان بازوی توسعه این حوزه و فعال کردن ظرفیت های اقتصادی کشور، اولویت اصلی ایمیدرو است که در سال های اخیر عینیت یافته است. در واقع با توجه به توانمندی های متعددی که بخش معدن در اختیار ما گذاشته می توان آن را به نمادی برای اقتصاد مقاومتی تبدیل کرد.
      این روزها چه نیکوست به مناسبت 14 خرداد از بنیانگذار جمهوری اسلامی و در روز 15 خرداد از آن مردمانی یاد کرد که با از خود گذشتگی، زمینه ساز نظام اسلامی شدند.
      یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همرزمان آن شخصیت تاریخ ساز،‌ در قیام خونین 15 خرداد گرامی باد. 

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.