سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    • گزارش تصویری عکاسان رسانه ها در بزرگ ترین معدن طلای کشور

      به دعوت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گروهی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف کشور از مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران در شهرستان تکاب (استان آذربایجان غربی) دیدن کردند.
      مجتمع زرشوران یکی از واحدهای وابسته به ایمیدرو است که آبان 93 توسط دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
      خبرنگاران و عکاسان روز چهارشنبه هفتم مرداد 95 با حضور در مجتمع زرشوران ابتدا در نشست خبری محمدرضا احمدی مدیرعامل زرشوران حضور یافتند و در جریان عملکرد این مجتمع و همچنین برنامه های آینده آن قرار گرفتند و سپس از خطوط تولید بازدید کردند.
      گزارش تصویری عکاسان رسانه ها در بزرگ ترین معدن طلای کشور

      از موارد مهمی که احمدی مدیرعامل زرشوران در نشست خبری خود اعلام کرد می توان به انتشار آگهی فراخوان فاز 2 زرشوران در آینده نزدیک، نصب سامانه پایش برخط (آنلاین) زیست محیطی، دریافت نشان استاندارد برای محصولات تولیدی و همچنین عرضه شمش طلا در بورس کالا، مذاکره با جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف برای امضای تفاهم نامه به منظور تولید نانو ذرات نقره، برنامه تولید 600 کیلوگرم طلا در سال 95 و در دست اجرا بودن حدود 1700 میلیارد ریال پروژه توسط پیمانکاران در زرشوران اشاره کرد.
      خبرنگاران و عکاسان در این برنامه همچنین از چرخه تولید طلا در زرشوران بازدید کردند و از نزدیک در گفت و گو با مدیرعامل ، مدیر ایمنی و محیط زیست و همچنین مدیران فنی زرشوران سوالات خبری و همچنین فنی و تخصصی را مطرح و پاسخ های خود را دریافت کردند.
      بازتاب این برنامه به صورت گزارش های خبری و تصویری به طور وسیع در خبرگزاری ها و جراید کشور در روزهای نهم و دهم مرداد ماه منعکس شده است.
      در زیر گزارش تصویری عکاسان رسانه های مدعو را مشاهده می کنید:

      لینک گزارش تصویری پرتال ایمیدرو

      لینک گزارش تصویری روزنامه صمت

      لینک گزارش تصویری باشگاه خبر نگاران جوان

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری فارس

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری مهر

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری ایلنا

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری ایسنا

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری برنا

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری ایسکا ننیوز

      لینک گزارش تصویری خبر گزاری نسیم آنلاین

      لینک گزارش تصویری روزنامه ایران آنلاین

      لینک گزارش تصویری فردا نیوز

      لینک گزارش تصویری فرارو

      لینک گزارش تصویری آنا

       



       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.