سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    • انتشار کتاب " ایمیدرو؛ ‌عملکرد و اهداف با نگاهی به اقدامات سال 94 و برنامه های آینده"

      کتاب عملکرد ایمیدرو با عنوان " ایمیدرو؛ ‌عملکرد و اهداف با نگاهی به اقدامات سال 94 و برنامه های آینده" از سوی روابط عمومی این سازمان منتشر شد.
      کتاب یاد شده مطابق با برنامه ها و اهداف جدید ایمیدرو که با همکاری معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی و مدیریت راهبردی تهیه و نهایی شده است، در برگیرنده 4 فصل کلی شامل ایمیدرو در یک نگاه، توسعه و تولید،‌ توانمندسازی، برنامه های توسعه و همچنین پیوستی در مورد عملکرد ایمیدرو در دولت تدبیر و امید و نگاهی به وضعیت تولید از ابتدا تاکنون است. علاوه بر این نمودار اقتصاد مقاومتی نیز پیش از شروع فصل ها، ارایه شده است.
      انتشار کتاب " ایمیدرو؛ ‌عملکرد و اهداف با نگاهی به اقدامات سال 94 و برنامه های آینده"

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، یکی از نکات قابل ذکر در این گزارش عملکرد،‌ الصاق نقشه جدید اکتشاف
      و پرداختن به نقشه وضعیت پهنه های اکتشافی ایمیدرو( طرح توانمندسازی) و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به همراه توضیحات مکان یابی نقشه به صورت مجزا است.
      ایمیدرو از نیمه دوم سال 1393 فعالیت های جدید اکتشافی را در وسعتی به مساحت 250 هزار کیلومتر مربع در بیش از 20 استان کشور شروع کرده که نتایج آن تاکنون منجر به شناسایی حدود 30 نقطه امیدبخش معدنی و کشف ده ها میلیون تن ذخایر جدید معدنی شده است.
      علاقه مندان می توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب مذکور به لینک زیر و برای تهیه نسخه چاپی کتاب به روابط عمومی ایمیدرو مراجعه فرمایند.
      لینک نسخه الکترونیکی کتاب



       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.