سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    • تسهیلات خرید کتاب برای کارکنان به مناسبت هفته امر به معروف

      رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، تسهیلات خرید کتاب تا میزان 250 هزار تومان پرداخت می شود.
      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حجت الاسلام و المسلمین محمود اخلاقی نیا افزود: همکاران می توانند در سومین روز از هفته مذکور با عنوان" سلامت محیط اداری" با خرید کتاب تا میزان 250 هزار تومان با تحویل فاکتور معادل 60 درصد بهای آن از تسهیلات ایمیدرو بهره مند شوند.
      تسهیلات خرید کتاب برای کارکنان به مناسبت هفته امر به معروف

      وی با بیان اینکه امکان خرید انواع کتاب در حوزه های دینی، فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و علمی ... وجود دارد، هدف از این اقدام شورای امر به معروف و نهی از منکر را ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی ذکر کرد.
      حجت الاسلام اخلاقی نیا با تشریح برنامه های ایمیدرو در هفته امر به معروف و نهی از منکر که از 12 تا 18 برگزار می شود، گفت: در چهارمین روز هفته یاد شده با عنوان "سلامت نهاد خانواده و زنان"، علاوه بر دعوت از سخنران برای ارائه مطالبی در حوزه عفاف و حجاب، یک هدیه فرهنگی نیز با همکاری روابط عمومی و اموز زنان و خانواده ایمیدرو به همکاران اختصاص می یابد.
      وی افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر همچنین بعد از اقامه فریضه نماز و ظهر ، مطالبی در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در نمازخانه سازمان بیان خواهد شد.
      پیگیری امور فرهنگی
      رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر ایمیدرو همچنین تصریح کرد: در دولت یازدهم توجه به امور فرهنگی نسبت به سال های قبل متحول شده به طوری که شاهد صدور بیشترین بخشنامه در حوزه فرهنگی بخصوص اشاعه فرهنگ نماز بودیم ضمن اینکه همه موارد نیز پیگیری هم می شود.
      اخلاقی نیا ادامه داد: بخشنامه های مورد اشاره در خصوص مباحث فرهنگی و دینی به صورت انگیزشی است تا همه موارد به صورت اختیاری صورت گیرد و اجباری در کار نباشد.
      وی همچنین تعامل و همکاری ایمیدرو با ستاء احیا امر به معروف و نهی از منکر را مطلوب خواند و گفت: همکاری و تعامل ایمیدرو از زمان تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ایمیدرو(سال 1382) تاکنون در همه مقاطع رضایت بخش بوده است.
      حجت الاسلام اخلاقی نیا با بیان اینکه حتی یک بار ایمیدرو نیز از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به عنوان شورای برتر جایزه دریافت کرده است، افزود: در ایمیدرو به لحاظ بودجه ای محدودیتی در حوزه فرهنگی وجود نداشته است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.