سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    • برگزاری مراسم یادبود آیت ا... هاشمی رفسنجانی در ایمیدرو

      مراسم یادبود و بزرگداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رییس هیات عامل ایمیدور برگزار شد.
      برگزاری مراسم یادبود آیت ا... هاشمی رفسنجانی در ایمیدرو

      مراسم یادبود و بزرگداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رییس هیات عامل ایمیدور برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در این مراسم که مهدی ثقفی عضو هیات عامل، جمعی از مدیران شرکت ها،‌ طرح ها و همچنین مدیران و نیروهای ستادی این سازمان حضور داشتند، مهدی کرباسیان به ذکر جایگاه و نگاه کلان آیت ا... هاشمی به مردم و نظام پرداخت.

      وی در این باره اظهار داشت: در طول دوران جنگ تحمیلی و دوران بازسازی،‌ توجه به مردم و بازسازی اقتصاد کشور را به دقت پیگیری می کرد و این امر در زمانی که ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت، جاری بود.

      رییس هیات عامل ایمیدرو به خاطرات خود با آیت ا.. هاشمی اشاره کرد و ادامه داد: در دورانی که مسوولیت هایی در وزارت راه، سازمان تامین اجتماعی، وزارت نفت و بنیاد داشتم همواره در کمترین زمان ممکن به درخواست های ما برای رفع مشکلات ناشی از جنگ و حل مشکلات مردم، پاسخ می داد.

      کرباسیان با بیان اینکه در برابر مردم بسیار احساساتی بودند اما هیچگاه چنین حالتی را در رفتار خود نشان نمی دادند اظهار داشت: پیش از انقلاب همواره از سرمایه شخصی برای پیروزی انقلاب خرج می کرد.

      وی یادآور شد: دهه 60 و زمانی که اطلاعی از انتصاب خود به ریاست تامین اجتماعی نداشتم و سوالی در این باره از آیت ا... هاشمی پرسیدم،‌ ایشان پاسخ داد که از سرباز نظام سوال نمی کنند بلکه ماموریت را به او ابلاغ می کنند.

      کرباسیان، سعه صدر آیت ا... هاشمی رفسنجانی را به عنوان یکی از نکات برجسته شخصیت ایشان ذکر کرد و گفت: به طور معمول در جلسات مختلف و ارایه گزارش کار،‌ افراد مختلفی حاضر می شدند که در میان آن ها، کسانی حضور داشتند که به ایشان جسارت و توهین کرده بودند،‌ بااینحال همیشه در رفتار خود تفاوتی قائل نمی شد و افراد را به یک صورت مورد احترام قرار می داد.

      وی افزود:‌ همگان دیدند که مراسم باشکوه بدرقه آیت ا... هاشمی رفسنجانی توسط مردم، لطفی بود که خداوند به پای صبر و استقامت ایشان عطا فرمودند.

      رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی برای ایشان به اندازه نظام جمهوری اسلامی اهمیت نداشت گفت: پیش از انقلاب و دوران زندان که شایعه اعدام سران انقلاب مطرح شده بود،‌ امید خود نسبت به انقلاب را از دست نداد و طبق گفته نزدیکان آیت ا...،‌ به فکر مسائل بعد از پیروزی و اداره کشور بود.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.