سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مزایده -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    • فراخوان مزایده فروش 6000 تن کنسانتره ایلمنیت طرح تیتانیوم کهنوج

      ایمیدرو برای فـروش 6000 تن کنسانتـره ایلمنیـت طرح تیتانیـوم کهنـوج آگهـی تجدیـد فراخـوان مزایـده عمومـی یک مرحلـه ای داد.
      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، پیرو فراخوان «فروش 6000 تن کنسانتره ایلمنیت با عیار 1 %±44 درصد» در روزنامه های اطلاعات و ایران روزهای چهارشنبه مورخ 13 اردیبهشت 96 و شنبه مورخ 16 اردیبهشت 96، با توجه به استقبال و درخواست متقاضیان، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نظر دارد به منظور شرکت متقاضیان، مزایده مذکور را تجدید کند.
      فراخوان مزایده فروش 6000 تن کنسانتره ایلمنیت طرح تیتانیوم کهنوج

      از این رو، از واجدان شرایط دعوت به عمل می آید برای دریافت اسناد، پس از واریز مبلغ یک میلیون ریال به حساب شماره 17315760 در وجه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نزد بانک سپه شعبه مرکزی کد «1» و با ارائه معرفی نامه کتبی، اصل فیش واریزی به آدرس تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه شریف، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، طبقه یازدهم، دبیرخانه کمیسیون معاملات (تلفن : 88842770) مراجعه کنند.

      متقاضیان باید مدارک مورد نیاز مانند تصویر اساسنامه، اظهارنامه ثبت شرکت، آگهی آخرین تغییرات منتشره در روزنامه رسمی کشور، تصویر صورت های مالی حسابرسی شده به همراه اسناد مزایده را ممهور به مهر شرکت و امضای صاحبان مجاز کرده و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه مورخ 27 خرداد 96 به دبیرخانه کمیسیون معاملات ایمیدرو ارائه کنند. زمان بازگشایی پاکات نیز روز یکشنبه مورخ 28 خرداد 96 ساعت 10 صبح در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران انجام می شود.
      آگهی تجدید مزایده

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.