سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    • آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار برای طرح‌های فولاد تربت حیدریه و فولاد تربت جام

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیانی که از توانمندی لازم جهت سرمایه گذاری و اجرای طرحهای زیر برخوردار می باشند، اقدام نماید
      آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی سرمایه گذار برای طرح‌های فولاد تربت حیدریه و فولاد تربت جام

      با عنایت به قوانین و مقررات جاری کشور و قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و در راستای تامین نظر هیات محترم دولت مبنی بر لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت های اقتصادی کشور، و به منظور رعایت اصل رقابت بین سرمایه گذاران واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مفید مرتبط با موضوع این آگهی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیانی که از توانمندی لازم جهت سرمایه گذاری و اجرای طرحهای زیر برخوردار می باشند، اقدام نماید. لذا به منظور شناخت توان اجرای تعهدات و نحوه تامین منابع مالی سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری و اجرای طرح های ذیل، از کلیه متقاضیان دعوت می شود حسب شرایط مندرج در این آگهی نسبت به ارائه کلیه اسناد و مدارک، سوابق و رزومه کاری خود ظرف مدت تعیین شده اقدام نمایند.

      ردیف
      نام طرح
      مشخصات فنی
      آدرس
      1
      طرح فولاد تربت حیدریه
      واحد احیاء مستقیم و انباشت و برداشت
      استان خراسان رضوی
      واحد فولادسازی
      واحدهای جنبی و پشتیبانی
      2
      طرح فولاد تربت جام
      واحد احیاء مستقیم و انباشت و برداشت
      استان خراسان رضوی
      واحد فولادسازی
      واحدهای جنبی و پشتیبانی

      الف: مشخصات طرحهای فولادی: نوع فعالیت: بلوم/ بیلت قابلیت ظرفیت تولیدی هر یک از طرح ها: قابلیت ظرفیت تولیدی یک میلیون تن فولاد خام در سال مشخصات فنی : هریک از طرح ها دارای یک واحد احیاء مستقیم ، یک واحد فولاد سازی با روش قوس الکتریکی و ایستگاه ریخته گری مداوم با تاسیسات جانبی خواهند بود. ب: شرایط متقاضی سرمایه گذاری: 1- دارا بودن توانمندی فنی و تخصصی جهت انجام سرمایه گذاری به نحوی که دارای سوابق اجرایی مفید و مرتبط در ارتباط با موضوع را داشته باشند. 2- دارا بودن توانمندی مالی و یا امکان مشارکت با بانک ها و یا امکان اخذ تسهیلات به منظور تامین وجه و انجام سرمایه گذاری جهت اجرای طرح. 3- سرمایه گذاران متعهد می باشند که خطوط واحدهای تولیدی را با رعایت طرح جامع فولاد طی برنامه زمان بندی و مدت تعیین شده که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام خواهد شد وبا رعایت کلیه موازین علمی و تخصصی و با رعایت مقررات ایمینی، حفاظت فنی و محیط زیست به انجام برساند. با انتشار این آگهی از کلیه شرکت ها، مشارکت ها و کنسرسیوم های داخلی که دارای امکانات و توانمندیهای عملیاتی و اجرایی، توانایی مالی لازم و تجربیات مفید و مرتبط در زمینه پروژه های فوق می باشند ، دعوت می شود حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 7/10/90 تمایل خود را جهت شرکت در سرمایه گذاری همراه با سوابق و رزومه کاری و شیوه تامین مالی جهت سرمایه گذاری اجرای طرح یا طرح ها به صورت مکتوب و به همراه کلیه مدارک و اطلاعات مربوط به شرکت خود اعم از (اساسنامه – آگهی تأسیس و آگهی روزنامه رسمی مبنی بر آخرین تغییرات – نحوه تأمین منابع مالی جهت سرمایه گذاری – و سایر اسناد مربوطه ) به نشانی تهران، میدان فردوسی ، خیابان قرنی، نبش کوچه شریف، پلاک 39 طبقه هفتم دفتر حقوقی وقراردادهای سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران تحویل نمایند. توضیح: سرمایه گذارانی که به صورت مشارکت و یا کنسرسیوم تمایل به شرکت در سرمایه گذاری دارند مکلفند " مشارکت نامه" و یا "موافقت نامه" فیمابین را جهت بررسی و ارزیابی به همراه سایر اسناد و مدارک مربوطه ارائه نمایند. شایان ذکر است این آگهی تنها به منظور شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران انتشار یافته است، لذا پیشنهاد می گردد متقاضیان هرگونه اطلاعات، اسناد و مدارکی را که مبین میزان توانمندی و تخصص آنان در امر تامین منابع مالی، اجرا، تولید و بهره برداری می گردد به همراه توضیحات جامع و کافی معرف سطح خدمات آنان که موثر در میزان شناخت و اتخاذ تصمیم مناسب برای این سازمان خواهد بود ارائه نمایند. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88842770 و یا شماره دورنگار 88842794 تماس حاصل فرمائید.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.