سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: روابط عمومی -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    • در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی اعلام شد

      برنامه های ایمیدرو در ثبت تصاویر و مستندهای ماندگار در بخش معدن و صنایع معدنی

      دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت ملی مس ایران برگزار شد. تقدیر از سید علی میرافضلی پیشکسوت حوزه روابط عمومی، بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری جشنواره عکس معدن و جشنواره سینما حقیقت و همچنین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی کشور در شهریور ماه از محورهای این نشست بود.
      برنامه های ایمیدرو در ثبت تصاویر و مستندهای ماندگار در بخش معدن و صنایع معدنی

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، در این نشست حسین منصوری مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به دستور جلسه دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی گفت: در نخستین نشست مقرر شد سه موضوع جشنواره ملی عکس معدن و صنایع معدنی، بخش ویژه معدن و صنایع معدنی در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و برگزاری نشست مدیران صنایع معدنی در این جلسه مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد.
      به گفته وی جشنواره ملی عکس معدن و صنایع معدنی از 18 آبان‌ماه به مدت 10 روز هم‌زمان با برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
      منصوری اعلام کرد: ایمیدرو سه تور عکاسی از مس سرچشمه کرمان، فولاد خراسان و معدن پتاس خور و بیابانک را تا پیش از این جشنواره برای عکاسان صنعتی برگزار خواهد کرد.
      منصوری درباره بخش ویژه معدن و صنایع معدنی در سینما حقیقت گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و همچنین ساخت مستند و فیلم از معادن و صنایع معدنی از ایده‌های رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو است و خوشبختانه با رایزنی‌هایی که انجام شد توانستیم در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت بخش ویژه معدن و صنایع معدنی را ایجاد کنیم.
      مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: در سیزدهمین دوره از این جشنواره، بخش معدن و صنایع معدنی جزو بخش‌های اصلی جشنواره خواهد بود و در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
      وی گفت: ترغیب عکاسان صنعتی برای معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای این بخش را در شمار برنامه های مدیریت روابط عمومی قرار دادیم و بی شک با همکاری مدیران عالی و روابط عمومی شرکت های معدنی اقدامی ماندگار را در پیوند هنر و معدن ثبت خواهیم کرد.

      روابط عمومی، آیینه تمام نمای سازمان
      عضو هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن اعلام اینکه روابط عمومی، آیینه تمام نمای سازمان است گفت: گاهی در صنایع معدنی بزرگ کشور شاهد موازی‌کاری‌هایی هستیم که ناشی از بی‌اطلاعی این صنایع از یکدیگر است. این یک خلأ است که نشست‌هایی مانند هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌ها می‌تواند آن را جبران کند.
      محمدی افزود: امیدوارم این نشست‌ها با جدیت دنبال شود زیرا چنین ارتباطاتی باعث جلوگیری از بروز برخی هزینه‌ها در صنایع خواهد شد.
      مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست با بیان این‌که باید نگاه جدیدی به روابط‌عمومی داشته باشیم، گفت: روابط‌عمومی یک برند است. برندی که حوزه‌های عملکردی آن بسیار گسترده است اما اوج کارکرد و عملکرد روابط‌عمومی مودت است. کانون همه ابزارها و روش‌های علمی که روابط‌عمومی‌ها به کار می‌برند، باید دل باشد تا روابط‌عمومی اوج بگیرد.
      حجت‌الاسلام‌والمسلمین توحیدی افزود: یکی از عملکردهای اصلی روابط‌عمومی کمک به تصمیم‌سازی است. مدیران با اطلاعاتی که روابط‌عمومی‌ها به آن‌ها می‌دهند؛ تصمیم‌گیری می‌کنند و به همین دلیل روابط‌عمومی‌ها باید حقایق را هرچند ناخوشایند، در اختیار مدیران قرار دهند.

      تقدیر از سید علی میرافضلی، پیشکسوت روابط عمومی
      آیین نکوداشت سید علی میرافضلی پیشکسوت حوزه روابط عمومی از دیگر برنامه های این نشست بود.
      میرافضلی در سال ۱۳۴۸، در رفسنجان بدنیا آمد. وی دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است (۱۳۷۳) و از شاعران برجسته شعر کوتاه به‌شمار می‌رود. او پدیدآورنده چندین کتاب و مقاله ادبی است که بیشترین پژوهش‌های وی در زمینه رباعی و شعر کوتاه است.

      بنا بر این گزارش، در این نشست مدیران روابط‌عمومی مجتمع فولاد خراسان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد مبارکه، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، شرکت چادرملو و سازمان نظام مهندسی معدن ایران حضور داشتند.
      برگزاری گردهمایی سالانه مدیران و مسئولان بخش معدن و صنایع معدنی در مهرماه امسال از مصوبات این جلسه بود.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.