سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: کاشان فراخوان -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    • فراخـوان مناقصـه عمومـی «عملیـات فنـس کشـی منطقـه ویـژه اقتصـادی کاشـان»

      فراخـوان مناقصـه عمومـی یـک مرحلـه ای به همـراه ارزیابـی کیفـی «عملیـات فنـس کشـی منطقـه ویـژه اقتصـادی کاشـان» اعلام شد.
      فراخـوان مناقصـه عمومـی «عملیـات فنـس کشـی منطقـه ویـژه اقتصـادی کاشـان»

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، منطقه ویژه اقتصادی کاشان در نظر دارد جهت اجرای عملیات فنس کشی فاز اول سایت منطقه ویژه اقتصادی کاشان و احداث جاده دسترسی در 30 کیلومتری شمال شرق شهر کاشان نسبت به شناسایی پیمانکاران واجد صلاحیت از طریق برگزاری مناقصه عمومی همراه با ارزیابی کیفی اقدام کند.

      از واجدین شرایط در رشته ابنیه با حداقل رتبه 4 معتبر دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه تدارک الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir به شماره 200973007000026 مراجعه کنند.

      بنابر این گزارش، از اشخاص واجد صلاحیت که مایل به شرکت در مناقصه هستند دعوت به عمل می آید از تاریخ درج اگهی حداکثر تا پایان وقت اداری ( ساعت 16) روز چهارشنبه مورخ 1397/06/21 پس از واریز مبلغ 1/000/000 ریال ( یک میلیون ریال) به حساب شماره 17315760 در وجه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نزد بانک سپه شعبه مرکزی کد «1» از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد اقدام کنند.

      متقاضیان شرکت در مناقصه حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه تاریخ 1397/07/09 فرصت دارند تا اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه را تکمیل و در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری کنند.

      زمان انتشار فراخوان در سایت و جراید دوشنبه 12 شهریور اعلام شده است.

      برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت است و تمامی مراحل فرایند مناقصه شامل دریافت اسناد ارزیابی ، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال مدارک و پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، ابلاغ پذیرش پیشنهاد از طریق سامانه مذکور امکان پذیر است.


      برای کسب اطلاعات بیشتر فایل ضمیمه را بارگذاری کنید.


       فایل پیوست
       
      Kashan.pdf136.76  کیلوبایت
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.