سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: نمایشگاه -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    • تامین حداقل ۷۰ درصد نیازهای علمی و فناورانه، با برگزاری نمایشگاه ساخت داخل

      با برگزاری نمایشگاه ساخت داخل و توانمندی های موجود، حداقل ۷۰ درصد نیازهای علمی و فناورانه کشور تامین خواهد شد.
      تامین حداقل ۷۰ درصد نیازهای علمی و فناورانه، با برگزاری نمایشگاه ساخت داخل

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از تجربه موفقیت آمیز برگزاری نمایشگاه معکوس و با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، تصمیم گرفته شد نمایشگاه نهضت ساخت داخل را در تهران و استان های مختلف با حضور بنگاه های بزرگ برگزار کنیم.

      برات قبادیان ادامه داد: بنگاه های اقتصادی بزرگ همانند شرکت های خودرو‌ساز بزرگ، فولاد، ذوب آهن و شرکت های فعال در عرصه های مهم صنعتی و معدنی، می توانند با حضور در نمایشگاه ساخت داخل، نیازهای خود را به نمایش بگذارند.

      معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدوین شناسنامه تجهیزات، ماشین آلات و قطعات مورد نیاز واحدهای تولیدی گفت: بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک برای فناوری و دانش فنی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، کتابچه ای تهیه کرده و در نمایشگاه مذکور، نیازها را به نمایش می گذارند.

      وی ادامه داد: با اطلاع رسانی در حال انجام برای نمایشگاه، افراد و واحدهای توانمند در زمینه تامین نیازها می توانند از این نمایشگاه بازدید و با متقاضیان، مذاکره و قرارداد منعقد کنند. در واقع، با برگزاری این نمایشگاه، شبکه ای از نیازها و توانمندی ها در کشور شکل می یابد.

      قبادیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه معکوس طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، بیش از ١٣٠ میلیارد تومان قرارداد با حضور شرکت های دانش بنیان، نخبگان، خبرگان صنعت، فناوران و استادان دانشگاه منعقد شد.

      وی افزود: با برگزاری نمایشگاه امسال، نهضت ساخت داخل و حمایت از تولید داخل در صنایع و صنایع معدنی از یک سو و حضور متخصصان و فناوران از دیگر سو، شکل خواهد گرفت و موجب ورود سرمایه گذاری در این بخش، همچون بخش های موفق نظیر انرژی هسته ای، بیو تکنولوژی و نانو تکنولوژی شده و به خودکفایی در داخل، دست خواهیم یافت.

      بنا به این گزارش، نمایشگاه نهضت ساخت داخل از 27 تا 30 تیر 98 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

      منبع: شاتا


      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.