سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مس، رکورد -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    • سعدمحمدی از رشد 230درصدی فروش شرکت ملی مس خبر داد

      مس در شش ماه امسال به فروش کل سال گذشته رسید/ تولید کاتد مس رکورد زد

      مدیر عامل شرکت ملی مس اعلام کرد: میزان فروش شرکت مس نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 230 درصدی داشته است. وی همچنین از رشد 26 و 25 درصدی تولید کاتد و آند طی شش ماه نخست امسال خبر داد.
      مس در شش ماه امسال به فروش کل سال گذشته رسید/ تولید کاتد مس رکورد زد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی افزود: مجموع فروش شرکت مس طی شش ‌ماهه نخست امسال به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسید که این میزان فروش، بیش از فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته بوده است.

      وی گفت: مجموع وزنی فروش داخلی شرکت در این بازه زمانی 304 هزار تن و مجموع وزنی فروش خارجی شرکت 167 هزار تن بوده است.

      سعدمحمدی ادامه داد: به‌رغم تحریم‌ها و گمانه‌هایی که در خصوص توقف صادرات شرکت‌های معدنی مطرح بود ولی با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق توانستیم برنامه‌های صادراتی شش‌ماهه نخست را به ثمر برسانیم.

      مدیر عامل شرکت ملی مس عنوان کرد: مقایسه درآمد حاصله از فروش داخلی و خارجی محصولات شرکت مس نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان‌گر این است که درآمد شرکت مس از محل داخل و خارج به ترتیب رشد 206 و 276 درصدی داشته است.

      رشد تولید کاتد و آند

      وی گفت: در شش‌ماهه نخست امسال تولید کاتد با رشد 26درصدی و 27 هزار تن بیشتر از برنامه، به بیش از 132هزار تن رسید.

      سعدمحمدی افزود: این میزان تولید بالاترین میزان تولید محصول مس کاتدی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون بوده است.

      مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که تولید آند نیز رشد 25 درصدی نسبت به برنامه را تجربه کرد گفت: تولید آند در شش‌ماهه نخست امسال به رکورد بی‌نظیر 163 هزار 480 تن رسید که این مهم با وجود خاموشی کوره ذوب خاتون‌آباد محقق شد.

      وی با اعلام این‌که آمارهای تولیدی شرکت مس نشان دهنده رشد 5 درصدی تولید مس محتوی معدنی در پایان شش‌ماهه نخست 98 است اظهار داشت: تولید این محصول هم در این بازه زمانی به رقم قابل توجه 151 هزار تن رسید که 7 هزار تن بیشتر از برنامه بوده است.

      رشد استخراج و تولید سنگ سولفور

      به گفته مدیرعامل شرکت مس آمار استخراج و تولید سنگ سولفور هم تا پایان شش‌ماهه نخست امسال به ترتیب رشد 3 و 4 درصدی داشته است. همچنین تولید کنسانتره مس هم در این بازه زمانی به رقم 593 هزار 700 تن رسید که نسبت به برنامه رشد 5 درصدی داشته است.

      اکتشاف

      در این بازه زمانی سهام شرکت مس بازدهی 38 درصدی نصیب سهامداران کرده است و فعالیت‌های اکتشافی شرکت از رشد 22 درصدی نسبت به برنامه برخوردار شده است.


      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.