سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    • در نشست هم اندیشی وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی مطرح شد:

      اسلامی: آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای احداث جاده های دسترسی به معادن/ امسال برابر با کل سال های قبل با ایمیدرو تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم

      وزیر راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ریلی و جاده ای منتهی به معادن خبر داد. وی همچنین از افزایش بی سابقه تفاهم نامه های منعقد شده بین این وزارتخانه و ایمیدرو خبر داد.
      اسلامی: آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای احداث جاده های دسترسی به معادن/ امسال برابر با کل سال های قبل با ایمیدرو تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد اسلامی در این نشست که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، افزود: وزارت راه و شهرسازی با هدف حمایت از حوزه معادن، آماده تامین زیرساخت های منتهی به معادن است.

      وی افزود: در این زمینه امضا تفاهم نامه های متعدد با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گواه این مدعا است.

      وزیر راه و شهرسازی تعداد تفاهم نامه های بین این وزارتخانه و ایمیدرو را طی سال جاری بی سابقه خواند و گفت: طی سال جاری، برابر با کل سال های گذشته با ایمیدرو تفاهم نامه همکاری امضا کردیم و روند همکاری ها ادامه دارد.

      تامین زیرساخت ها؛ یکی از ارکان تحقق انقلاب معدنی

      در این نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز طی سخنانی اعلام کرد: در بخش معادن و توسعه زیر ساخت های مرتبط، ظرفیت های همکاری بسیاری بین دو طرف وجود دارد که باید بیش از پیش فعال شود.

      رحمانی افزود: تحقق اهداف انقلاب معدنی منوط به تامین زیر ساخت های اولیه از جمله راه های مواصلاتی، خطوط ریلی، بنادر مجهز و ... است.

      وی گفت: در این راستا برنامه های مشترک و جامعی برای توسعه همکاری ها با وزارت راه و شهر سازی داریم که در حال عملیاتی شدن است.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.