سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: محیط زیست -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    • مدیر مجتمع سنگان با اشاره به مشاهده شدن یک قلاده پلنگ، اعلام کرد:

      اقدامات مجتمع سنگان در تعامل با محیط زیست/ ایجاد و توسعه آبشخور و توزیع علوفه برای حیوانات منطقه

      مدیر مجتمع معادن سنگان گفت: این مجتمع تمامی آموزش ها و دستورالعمل های لازم را به طور مستمر در حوزه محیط زیست انجام می دهد.
      اقدامات مجتمع سنگان در تعامل با محیط زیست/ ایجاد و توسعه آبشخور و توزیع علوفه برای حیوانات منطقه

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، علی همتی با اشاره به مشاهده شدن یک قلاده پلنگ در ناحیه سنگان، اظهار داشت: برنامه های آموزشی در مواجهه با پدیده های احتمالی برای پرسنل مجتمع شامل پیمانکاران، مشاوران و سایر کارکنانی که فعالیت در سایت های مختلف دارند انجام می شود.

      وی ادامه داد: توزیع بروشورهای آموزشی برای کارکنان نیز بخش دیگری از اقدامات حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع است. همتی در عین حال تاکید کرد: تاکنون به دلیل رعایت اصول لازم، هیچ گزارشی مبنی بر حمله حیوانات منطقه به انسان نداشته ایم.

      وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این مجتمع در تعامل با اداره محیط زیست شهرستان خواف است و همکاری های نزدیک در جهت مراقبت از حیات وحش منطقه وجود دارد.

      مدیر مجتمع سنگان تاکید کرد: طبیعت منطقه حکم می کند که همزیستی مسالمت آمیز بین انسان و محیط زیست وجود داشته باشد که این مهم به دقت از سوی این مجتمع و همکاری با نهادهای مربوطه پیگیری می شود. همتی تصریح کرد: ایجاد و توسعه آبشخور و همچنین توزیع علوفه برای حیوانات منطقه همواره اجرا شده است.

      وی خاطر نشان کرد: شرایط منطقه به گونه ای است که حیوانات موجود، از زنجیره غذایی خود در این ناحیه بهره می برند.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.