سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    • رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت:

      مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه ای است

      رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده کردن سیستم روابط عمومی هوشمند با همه ابعاد خاص آن هستیم.
      مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه ای است

      محمد حسن ترابی با بیان این مطلب در جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، اضافه کرد: روابط عمومی هوشمند نگاه به آینده دارد و چشم انداز مترقی، سازمان را به گونه ای تدوین می‌کند که در آن تمامی ذینفعان، نقش و جایگاه مشترک دارند و به نتایج مشترک دست می یابند.

      وی بر استفاده از فنآوری نوین در این مسیر تأکید کرد و افزود: فناوری‌های نوین جمعی عمل نمی کنند و با تک تک افراد جامعه در ارتباط است، پس باید برای هر مخاطب خاص پیام خاص خود را داشته باشیم.

      رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تعاملی بودن را از دیگر ویژگی‌های فناوریهای نوین دانست و ادامه داد: در این راستا با مخاطب در یک فضای تعاملی ارتباط دو سویه برقرار می شود و از مخاطب بازخورد(فیدبک) گرفته خواهد شد.

      ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سه شاخص که باید مورد تمرکز و توجه در روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: روابط عمومی باید بصورت همزمان بر اطلاع یابی، پردازش صحیح اطلاعات و سرانجام اطلاع رسانی به موقع تمرکز نماید.

      وی هوشمندی فعالیت‌ها را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش‌آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.

      رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین بر طبقه بندی و شناسایی صحیح جامعه هدف(مخاطب) در امر اطلاع رسانی و روابط عمومی تأکید نمود.

      ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی وزارت صمت بیان کرد: این برنامه در 30سنجه(شاخص) به سازمانهای صمت استانی ارسال شده است و از استان‌ها خواستیم که در اجرای آن بر روی ظرفیت‌های موجود خود متمرکز شوند.

      وی همچنین یادآوری کرد: برنامه راهبردی روابط عمومی در 12 شاخص به سازمان های توسعه ای و 7 شاخص به شرکتهای تابعه وزارت صمت نیز ارسال شده است.

      رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پایان از انجام ارزیابی های مستمر و دوره‌ای برای سنجش نحوه اجرای این برنامه راهبردی خبر داد و گفت: پایان اردیبهشت اولین ارزیابی از استانها انجام خواهد شد.

      جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور ویر صمت برگزار شد.

      در این جلسه تعدادی از روابط عمومی سازمانهای صمت استانی به صورت ویدیوکنفرانسی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود پرداختند.
      منبع: شاتا

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.