سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    • در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان مطرح شد؛

      جعفری: تعریف بسته های سرمایه گذاری معدنی با اولویت آبدانان طی دو‌ماه آتی /علیزاده نماینده ابدانان در مجلس: جعفری راه حل عملیاتی ارائه‌ داد

      وجیه اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: تهیه بسته های سرمایه گذاری برای استان ایلام با اولویت شهرستان ابدانان، بهترین روش جهت فعال سازی مزیت های معدنی شهرستان است.
      جعفری: تعریف بسته های سرمایه گذاری معدنی با اولویت آبدانان طی دو‌ماه آتی /علیزاده نماینده ابدانان در مجلس: جعفری راه حل عملیاتی ارائه‌ داد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو, جعفری که از صبح امروز وارد استان ایلام شده، پس از دیدار و گفت و گو با فرماندار، نماینده مردم آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره و همچنین روسای سازمان صمت و نیز نظام مهندسی معدن استان، تصریح کرد: این بسته سرمایه گذاری با همکاری شرکت های سرمایه گذار و مجموعه ایمیدرو طی دو ماه آینده نهایی خواهد شد.


      وی که در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان و پس از ارایه گزارش یداله حاتمی فرماندار آبدانان و بهزاد علیزاده نماینده مردم آبدانان، دره شهر، دره و دهلران سخن می گفت، افزود: تهیه بسته های سرمایه گذاری برای استان ایلام با اولویت شهرستان ابدانان، بهترین روش جهت فعال سازی مزیت های معدنی شهرستان است.


      جعفری ضمن تایید پتانسیل های شهرستان گفت: این سازمان رسالت بسترسازی و تسهیل سرمایه گذاری دارد و تلاش خود را در لین زمینه به کار خواهد گرفت. وی ادامه داد: با نهایی شدن بسته سرمایه گذاری، ان را به فراخوان می گذاریم به طوری که مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.


      علیزاده نماینده مجلس: جعفری راه حل عملیاتی ارایه داد


      در این نشست بهزاد علیزاده نماینده مردم ابدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این برای نخستین بار است که مقام مسوولی وارد شهرستان می شود و راه حل عملیاتی با نقشه راه ارایه می دهد.


      وی در عین حال یادآور شد: ابدانان به رغم وجود نخبگان برتر کنکور و فارغ التحصیلان دانشگاهی، توسعه نیافته است. علیزاده افزود: منطقه و استان ایلام ،نیازمند توسعه و تقویت زیرساخت ها برای جذب سرمایه است. از سوی دیگر یداله حاتمی فرماندار ابدانان نیز نبود شرایط رشد صنعت در منطقه را از عوامل بیکاری و مهاجرت از شهرستان اعلام کرد. وی در عین حال خواهان فعال سازی پتانسیل معادن غیر فلزی شهرستان شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.