سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    • معاون مالی ، اقتصادی و پشتیبانی :

      سیستم ارتقای بهره وری از ماه مهر در ایمیدرو اجرایی می شود

      معاون مالی و اداری ایمیدرو گفت: سیستم ارتقای بهره وری از ماه مهر در این سازمان اجرایی می شود.
      سیستم ارتقای بهره وری از ماه مهر در ایمیدرو اجرایی می شود

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عبدالرضا قاسمی با بیان این مطلب اظهار داشت: به رغم ذخایر بالای معادن در کشور، از نظر اکتشاف و تولید معدنی به مرحله مطلوب جهانی دست نیافته ایم و این موضوع با مولفه بهره وری نیروی انسانی، ارتباط مستقیم دارد.
      وی ادامه داد: بر اساس گزارش بانک جهانی سهم سرمایه انسانی در تولید ثروت جهانی در کشورهای صنعتی با درآمد بالا 79.6 درصد،‌در حال توسعه 15.9درصد و صادرکننده مواد خام 4.6درصد است این در حالیست که سهم نیروی انسانی در هر یک از گروه های یادشده در تولید ثروت به ترتیب 67درصد،‌ 56درصد و 36درصد در مقایسه با سایر عوامل تولید مانند منابع طبیعی و مالی است که این آمار نشان از اهمیت نیروی انسانی با کیفیت بالا در تولید ثروت دارد.
      معاون مالی و اداری ایمیدرو تصریح کرد: به منظور دستیابی به اهداف استراتژیک و برنامه های عملیاتی ایمیدرو در حوزه منابع انسانی تاپ چارت سازمانی،‌ شرح و وظایف،‌ طرح تفصیلی و سایر فرایندهای مرتبط با جذب نیروی انسانی و حقوق و دستمزد تدوین و نهایی شد. همچنین نظام ارزیابی عملکرد با هدف ارتقاء بهره وری و بهبود مبتنی بر سنجش همزمان فعالیت های فردی و گروهی تدوین و در حال اجرا است.
      به گفته قاسمی، در واحدهای تابعه نیز موضوع اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دست اقدام قرار دارد.
      معاون مالی و اداری ایمیدرو خاطر نشان کرد: هیات های اجرایی در واحدهای تابعه نقش محوری در پیشبرد اهداف و برنامه ها را خواهند داشت و موضوع کنترل های داخلی و انضباط مالی که از مباحث بسیار مهم در حوزه مالی و حسابرسی به شمار می آید توسط کارگروهی در حال تدوین و اجرا است.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.