سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: منابع انسانی -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    • تاکید مدیران منابع انسانی بر تسهیل فرآیند جذب نیرو و ایجاد شورای راهبری

      واحدخبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو):
      مدیران منابع انسانی شرکت و مجتمع های زیرمجموعه ایمیدرو؛ بر تسهیل فرآیند جذب نیروی متخصص، ایجاد شورای راهبری منابع انسانی تاکید کردند.
      تاکید مدیران منابع انسانی بر تسهیل فرآیند جذب نیرو و ایجاد شورای راهبری

      مدیر منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران در نشست مقدماتی مدیران منابع انسانی در خصوص تشریح طرح بازنگری فرآیندهای منابع انسانی؛ با بیان اینکه یکی از ماموریت های این شرکت نظارت بر اجرای طرح های فولادی ایمیدرو است؛ اظهار داشت: در حال حاضر 144 نفر به طور مستقیم در این مجموعه فعالیت می کنند.
      ابراهیم فرهادپوریان در خصوص برنامه های این شرکت در توانمندسازی نیروی انسانی گفت: شرکت ملی فولاد بر اساس کارکرد خود؛ امسال برگزاری هفت هزار ساعت دوره آموزشی را در برنامه دارد.
      وی در بخش دیگری افزود: خروج نیروهای متخصص به دیگر مجموعه ها، بازنشستگی کارکنان و محدودیت های در جذب نیرو؛ باعث شده تا در حوزه نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه شویم.
      مدیر منابع انسانی شرکت ملی فولاد ایران پیشنهاد داد: با توجه به تعریف پروژه و طرح های متعدد در بخش معدن و صنایع معدنی و نیاز به نیروی انسانی؛ باید در بخش جذب تدابیری اندیشیده شود.
      در ادامه مدیر منابع انسانی مجتمع سنگ آهن سنگان اظهار داشت: اکنون 414 نفر به صورت مستقیم در زنجیره اکتشاف، تکمیل و استخراج مجتمع سنگان مشغول به کار هستند و برنامه های بخش نیروی انسانی مطابق با دستورالعمل های ایمیدرو در حال پیاده سازی است.
      حجت بادوست پیشنهاد داد: به منظور ارتقای بخش نیروی انسانی در کل مجموعه ایمیدرو؛ تشکیل شورای راهبری متشکل از نمایندگان شرکت ها؛ مجتمع و طرح ها و همچنین توانمندسازی مدیران حوزه نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.
      عبدالله عبدالله پور مدیر منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز طی سخنانی اجرای پروژه های استقرار مشارکت، ارزیابی عملکرد کارکنان و صلاحیت شایستگی مدیران این منطقه را از اقدامات این مجموعه عنوان کرد و بر هم افزایی بیشتر واحدهای منابع انسانی ایمیدرو و شرکت و مجتمع ها تاکید کرد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.