سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: گردشگری، پتاس -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    • دریافت «پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری» توسط پتاس خور و بیابانک

      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی مجتمع پتاس خور و بیابانک: مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک از دریافت پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری برای مزرعه کمال آباد (زیرمجموعه مجتمع پتاس) خبر داد.
      دریافت «پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری» توسط پتاس خور و بیابانک

      حسین شهامی، با بیان این مطلب، درباره مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد توضیح داد: این مجموعه با مساحت ۲۵ هکتار و در فاصله ۸ کیلومتری شهر خور واقع شده است. مزرعه کمال آباد دارای ۴ مجموعه و ۲۵ سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی کامل است و ظرفیت پذیرش ۵۴ نفر را در شبانه روز دارد.

      وی افزود: این طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری حدود ۳۵۰ میلیارد ریال توسط مجتمع شرکت فرآورده های فسفات کارون، مرمت و بازسازی شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

      مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک با اشاره به مزایای توسعه مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد تصریح کرد: این اقدام، علاوه بر توسعه گردشگری در شهرستان خوروبیابانک، رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی را برای منطقه به همراه خواهد داشت.

      وی ادامه داد: معدن پتاس خور و بیابانک به عنوان نخستین گزینه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برای اجرای طرح ژئوتوریسم معدنی بود که در راستای طرح گردشگری معدنی (ارائه شده از سوی معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت)، شناسایی و انتخاب شد.

      اشتراک گذاری در google+اشتراک گذاری در telegramاشتراک گذاری در ایتا
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.