سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: پژوهش، معدن -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    • انعقاد قرارداد 23 طرح پژوهشی کاربردی در ایمیدرو

      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو):
      سرپرست پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان طی نیمه نخست امسال، 23 طرح پژوهشی کاربردی در بخش معدن و صنایع معدنی تصویب و بخش قابل توجهی از قراردادهای آن را منعقد کرده است.
      انعقاد قرارداد 23 طرح پژوهشی کاربردی در ایمیدرو

      فرهاد فرشاد با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه ایمیدرو برای اجرای طرح های پژوهشی در نیمه نخست 1403، حدود 662 میلیارد ریال هزینه کرده است، گفت: از طرح های پژوهشی تصویب شده، قراردادهای 15 طرح پژوهشی به طور مستقیم توسط ایمیدرو منعقد شده است.

      وی افزود: همچنین طی این مدت، 6 طرح پژوهشی دیگر در راستای مصوبه تفویض فعالیت های سامانه ساتع (سامانه اجرایی عرضه و تقاضای پژوهشی)، از سوی شرکت ملی فولاد ایران و 2 طرح پژوهشی دیگر توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عقد قرارداد شده است.

      سرپرست پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به اینکه این سازمان در راستای بهره مندی از توانمندی های دانشگاه برای رفع چالش های بخش معدن و صنایع معدنی اقدام کرده است، گفت: بخش قابل توجهی از قراردادهای منعقده در جهت اجرای طرح های پژوهشی، به طور مستقیم با دانشگاه است.

      وی ادامه داد: ارتقای همکاری با مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان نیز در طرح های پژوهشی، مورد توجه بوده است. طرح های یاد شده در صنایع طلا، فولاد، آلومینیوم، آنتیموان و نیز حوزه های اچ اس ایی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، زیرساختی، هوش مصنوعی، اکتشاف، بهره وری، پرعیارسازی باطله ها و غیره است.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.