سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مدیریت دانش -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    • آغاز طرح پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو

      چگونگی اجرای «طرح پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو» بررسی شد.
      آغاز طرح پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، نخستین نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران آموزش ایمیدرو و واحدهای تابعه و نیز برخی بنگاه های شاخص بخش معدن و صنایع معدنی با هدف بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو، ارائه برنامه های پیش بینی شده شرکت ها در سال 94 و نیز بررسی مسائل و مشکلات آموزشی ایمیدرو و بنگاه های بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور در محل شرکت احداث صنعت برگزار شد.
      در این نشست، شمس الدین سیاسی راد، مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو ضمن ارایه عملکرد آموزش این سازمان در سال 93 و برنامه های سال 94، اعلام کرد: توسعه آموزش و یادگیری منابع انسانی ایمیدرو و بنگاه های بخش خصوصی در تراز و استاندارد های جهانی و استفاده موثر از فرصت های خارجی در این زمینه مورد توجه این سازمان قرار گرفته و ایمیدرو هم بر این موضوع تاکید ویژه ای دارد.
      وی ادامه داد: با پیاده سازی مدیریت دانش در این سازمان به عنوان متولی بخش معدن و صنایع معدنی کشور، زمینه برای استفاده از تجربیات، موفقیت ها و شکست ها و نیز انتقال آنها فراهم می شود.
      در ادامه این جلسه، مشاور طرح پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو، اهداف، نتایج و روش شناسی پیاده سازی مدیریت دانش را در این سازمان تشریح کرد. سپس مدیران آموزش واحدهای تابعه ایمیدرو، به بررسی برنامه های سال جاری و برخی چالش ها و مشکلات موجود در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی پرداختند.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.