سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    • ادغام و کوچک سازی تشکیلات سازمانی ایمیدرو ادامه دارد

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در اجرای سیاست کوچک سازی تشکیلات سازمانی خود، فرایند ادغام در مدیریت های مختلف و تفویض اختیارات را از چندی قبل آغاز کرده است.
      ادغام و کوچک سازی تشکیلات سازمانی ایمیدرو ادامه دارد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ایمیدرو در نظر دارد با کوچک سازی تشکیلات سازمانی ضمن پرهیز از موازی کاری با چابک سازی بیشتر ، بیش از پیش از امور اجرایی فاصله بگیرد و بعد سیاست گذاری و نظارت را ارتقاء دهد.
      چندی قبل از بین چهار پست معاونت این سازمان ، یک پست معاونت حذف و وظایف آن در سایر معاونت ها ادغام شد. همچنین چهار پست مدیریتی حذف و به قالب دو پست مدیریتی در یکدیگر ادغام شده است.
      از سوی دیگر برخی از وظایف اجرایی ایمیدرو به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان بازوی اجرایی سازمان واگذار شده است از جمله دو مجتمع سنگ‌آهن میشدوان و فلات مرکزی در یکدیگر ادغام شدند.
      با تغییر در وظایف و ماموریت های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و واگذاری امور اجرایی ایمیدرو به آن، این شرکت چابک تر شده و توانسته است در بخش اکتشاف، حفاری و فعال سازی طرح های معدنی به موفقیت های خوبی دست یابد.
      انتصاب مدیر معادن ایمیدرو
      در ادامه این تغییرات ، اخیرا دو پست مدیریت " معادن فلزی " و " معادن غیرفلزی"، در یکدیگر ادغام و با تشکیل مدیریت معادن ، امیرعلی طاهرزاده به سمت مدیرمعادن سازمان منصوب و مشغول به کار شد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.