سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    • دیدار رییس هیات عامل ایمیدرو با ایثارگران در هفته دفاع مقدس

      رییس هیات عامل ایمیدرو با جمعی از ایثارگران،‌ جانبازان و فرزندان شهدا سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دیدار کرد.
      دیدار رییس هیات عامل ایمیدرو با ایثارگران در هفته دفاع مقدس

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و حجت الاسلام اخلاقی نیا رییس شواری فرهنگی و اسدا... ایرانمنش مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو در امور ایثارگران این سازمان حضور داشتند مهدی کرباسیان گفت: امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های کسانی است که در جبهه های مختلف از خاک کشور محافظت کردند.
      رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه رژیم بعث عراق با امکاناتی که داشت خیال پیشروی در خاک جمهوری اسلامی را در سر پرورانده بود تصریح کرد: رزمندگان اسلام با امکانات حداقلی اما ایثارگری خود توانستند با عنایات پروردگار از تمام سختی ها عبور کنند.
      وی یادآور شد: تصمیم حضرت امام(ره) در استفاده از نیروهای نظامی ارتش و سپاه و ایجاد همدلی بین قوای نظامی،‌ سبب مستحکم تر شدن مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی شد.
      کرباسیان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: عبور از بحران و تحریم های اقتصادی اوایل انقلاب در کنار مشقت های مربوط به بمباران های شیمیایی می توانست هر ملتی را به زانو درآورد در حالی که مردم ایران توانستند با مبازرات خود دشمن را از کشور بیرون کنند و مانع پیشروی ارتش رژیم بعث شوند.
      وی همچنین اشاره ای نیز به فاجعه اخیر در مِنا و کشته شدن تعدادی از هموطنان کشورمان در ایام حج کرد و گفت:‌ به طور قطع و یقین بروز چنین حادثه ای نشان از بی تدبیری آل سعود دارد.
      در این جلسه مسوول ایثارگران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سخنانی درباره ایثارگری رزمندگان اسلام در ابتدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس ایراد کرد.
      در پایان این دیدار با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو از همکاران رزمنده،‌ جانباز و فرزندان شهدای انقلاب و دفاع مقدس شاغل در ایمیدرو تقدیر به عمل آمد.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.