سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    • راه اندازی سامانه گویای دریافت شکایات حراست ها

      به منظور افزایش سطح اعتماد و ارتقاء ضریب اطمینان و سلامت در دستگاه های نظارتی، سازمان حراست کل کشور با تخصیص سامانه پیامکی اقدام به ایجاد کانال ارتباطی با ارباب رجوع و کارمندان دستگاه های مختلف اجرایی و دولتی کرده است.
      راه اندازی سامانه گویای دریافت شکایات حراست ها

      با تخصیص سامانه پیامکی 20002013 و شماره تلفن 2013 امکان دریافت مستقیم گزارش ها شامل پیشنهاد، شکایات و انتقاد از عملکرد حراست ها و رسیدگی به آنها در سطح کشور فراهم شده است.
      با راه اندازی سامانه گویای دریافت شکایات، سازمان حراست کل کشور کلیه دفاتر مرکزی حراست ها را موظف کرده در این خصوص به نحو مناسب و با تمام توان و امکانات درمحیط های ذیربط اطلاع رسانی کنند. 

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.