سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    • بازدید وزیر معادن و نفت افغانستان از مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

      داود شاه صبا وزیر معادن و نفت افغانستان به همراه مدیران ارشد بخش وزارت اکتشاف و صنایع آن کشور، روز یکشنبه 94/7/26 از مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران بازدید کرد.
      بازدید وزیر معادن و نفت افغانستان از مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

      به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران این بازدید به منظور اشنایی با امکانات و تجارب مرکز و تعریف زمینه های موجود در همکاری های مشترک آتی صورت گرفت.

      در این جلسه که با حضور مهندس ملا طاهری مدیر مرکز و سایر مدیران ارشد برگزار شد اطلاعاتی در خصوص عملکرد و توانایی مرکز تحقیقیات در بخش انتقال دانش فنی و ساخت در پروژه معدنی ارائه شد.

       مهندس ملاطاهری به اهم فعالیت های مرکز اشاره کرد و گفت: با توجه به توانایی فنی و نیروی انسانی مجرب و همچنین تفاهم نامه های همکاری با مراکز معتبر بین المللی و تحقیقاتی ، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران می تواند فعالیت های فرا مرزی خود را در بخش معدن و صنایع معدنی گسترش دهد.

       وی درادامه به پروژه های راه اندازی خط آنتیموان ،سنگ آهن سنگان و همچنین دستیابی یه شمش عناصر نادر خاکی توسط مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران اشاره کرد ودر ادامه افزود ، با توجه به ذخایر معدنی در افغانستان مرکز می تواند بخشی از مطالعات مهندسی جهت احداث واحد های نیمه صنعتی در آن کشور را انجام دهد.
      در ادامه این جلسه داود شاه صبا نیز از بر قراری همکاری ها با توجه به نیاز کشور افغانستان اظهار امیدواری کرد و در خاتمه از بخشهای آزمایشگاهی و پایلوت فرآوری بازدید به عمل آوردند.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.