سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    • برگزاری مراسم تقدیر از خدمات کرباسیان در استان آذربایجان شرقی

      مراسم تقدیر از 3 دهه خدمات مهدی کرباسیان در استان آذربایجان شرقی با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد.
      برگزاری مراسم تقدیر از خدمات کرباسیان در استان آذربایجان شرقی


      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این مراسم در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، غروب چهارشنبه در سالن اجتماعات استانداری این استان در تبریز برگزار شد.به گفته اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، انجام اکتشافات معدنی از جمله نفلین سینیت، راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی(استاد عالی نسب) و هتل ائل گلی در تبریز و همچنین راه اندازی گمرک مرزی(جلفا) در استان بخشی از اقدامات مهدی کرباسیان در سطح استان آذربایجان شرقی محسوب می شود. اکتشافات انجام شده در این استان نشان می دهد فقط در شهرستان سراب میزان ذخایر نفلین سینیت(ماده ای که قرار است به پودر آلومینا تبدیل شود) به بیش از 5 میلیارد و 350 میلیون تن می رسد.
      وی ادامه داد: در شرایطی که طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت طی حدود 20 سال گذشته به آرزوی مردم شهرستان سراب تبدیل شده بود، سال گذشته ایمیدرو توانست قرارداد طراحی پروژه را اجرایی کند.
      رییس هیات عامل ایمیدرو نیز در این برنامه گفت: سال گذشته نیز برنامه(جدید) اکتشاف 3هزار کیلومتر مربع از مساحت استان آغاز شد که تاکنون 72درصد از برنامه اجرایی شده است. به گفته مهدی کرباسیان پیش بینی می شود تا در ماه های آتی این برنامه به اتمام رسد.
      در پایان این مراسم با حضور استاندار، فرشی دستباف که از سوی هنرمندان شهر تبریز طراحی و بافته شده، از خدمات کرباسیان تقدیر به عمل آمد.
      همچنین تقدیر از 3 مدیر استانی که در سطح ملی به عنوان مدیر نمونه شناخته شده اند نیز تقدیر شد. 

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.