سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    • نعمت زاده: جذب سرمایه، ‌نیازمند اطلاع رسانی است

      وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: جذب سرمایه داخلی و خارجی نیازمند اطلاع رسانی و شفافیت است.
      نعمت زاده: جذب سرمایه، ‌نیازمند اطلاع رسانی است


      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، « مهندس محمد رضا نعمت زاده » در هفدهمین جلسه شورای مشورتی امور معادن با بیان این مطلب ؛ افزود : جذب و ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سوی بخش معادن کشور نیازمند اطلاع رسانی و شفافیت در معرفی آنهاست.
      وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه گفت: باید عملکرد شرکت های موفق معدنی را که هم در عملکرد و هم در بورس توانمند هستند برای سایر واحدهای معدنی کشور الگو سازی شوند.
      به گفته وی باید با انجام مطالعات ؛ تشکیل کارگروه های تخصصی ؛ ریسک پذیری ، تلاش مضاعف و ...موانع سرمایه گذاری در معادن شناسایی و آنها را برطرف کنیم.
      نعمت زاده ادامه داد: برای بخش معدن همچون بخش صنعت نیاز است تا استراتژی مستقلی تدوین شده و در آن سیاست ها ؛ اهداف کمی و کیفی ، موانع ؛ تسهیل در سرمایه گذاری ها ، انجام صادرات و غیره به عنوان راهنمای دایمی در بخش معدن آورده شود.
      به گزارش شاتا، وی گفت : باید پول معدن در خود معدن سرمایه گذاری شود همچنین همراهی بانک ها ، موسسات مالی و صندوق ها در تقویت بخش معدن اثر بسزایی دارد. به گفته وی ایجاد واحدهای مهندس مشاور در کنار معادن کشور، به تقویت شرکت های معدنی می انجامد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.