سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    • موقعیت مکانی مناسب، فناوری و ظرفیت اقتصادی سودآور سه عامل برای ایجاد واحدهای فولادی است

      مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: موقعیت مکانی مناسب، فناوری مورد استفاده و ظرفیت اقتصادی سودآور سه عامل تعیین کننده در ایجاد و توسعه هر مجموعه فولادی است.
      موقعیت مکانی مناسب، فناوری و ظرفیت اقتصادی سودآور سه عامل برای ایجاد واحدهای فولادی است

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، عبدالمجید شریفی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از  مدیر عامل سابق  شرکت فولاد خوزستان افزود: تولید اقتصادی و قیمت تمام شده‌ی پایین، نیاز امروز صنعت فولاد کشور است و در شرایط کنونی همکاری و هم افزایی فعالان این صنعت یک ضرورت ملی است.
      وی ادامه داد: ظرفیت تولید فولاد دنیا در سال های آتی رو به کاهش است و پیش بینی می‌شود که از دو میلیارد و یکصد میلیون تن ظرفیت کنونی، بخش‌هایی که از صرفه اقتصادی پایین‌تری برخوردارند، حذف شوند.
      شریفی موقعیت مکانی مناسب، فناوری مورد استفاده و ظرفیت اقتصادی سودآور را سه عامل تعیین کننده در ایجاد و توسعه هر مجموعه فولادی ذکر و تاکید کرد: از این پس راهبرد اساسی مدیریت برپایه این سه عامل استوار خواهد بود و برای مثال در تولید فولاد نگاه ما به کوره بلند با ظرفیت بالا و در احیاء مستقیم به مگامدول، نگاهی متفاوت خواهد بود.
      محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان در مراسم تجلیل از مهندس شریفی که معاونان و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان این شرکت نیز حضور داشتند،  بر لزوم ادامه روند رو به رشد شرکت تاکید و اعلام کرد: برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مانند قبل با جدیت و سرعت ادامه می‌یابد، از جمله طرح فولاد شادگان با بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های فولاد خوزستان تا راه‌اندازی کامل دنبال خواهد شد.مدرس خیابانی با اشاره به شرایط موجود جهان و بحران اقتصادی حاضر گفت: با همت و تلاش یکپارچه و مدیریت قیمت تمام شده می‌توان به مقابله با بحران پرداخت و امیدوارم در این راه علاوه بر مساعی همه همکاران و با توجه به آشنایی کامل مهندس شریفی با مقتضیات صنعت فولاد از سیاست‌های حمایتی شرکت ملی فولاد ایران نیز برخوردار باشیم.
      مدرس خیابانی ضمن تجلیل از خدمات عبدالمجید شریفی بخصوص دوران هفت ساله مدیریت نامبرده گفت: وی از جمله مدیرانی هست که تمامی مدارج ترقی را در همین شرکت طی کرد و از خدمات شایان ذکرشان، انتخاب‌های بجا و انتصاب مدیران توانمند در تمام سطوح شرکت است که خوشبختانه همگی دوستان توانسته‌اند منشاء پیشرفت‌های زیادی در سالهای اخیر باشند.
      در این آیین، محمدرضا مدرس خیابانی از سوی هیات مدیره شرکت لوح تقدیر ویژه ای را به مهندس شریفی اهدا کرد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.